Boks til mme

Neinei

Forumet er livet
VIP
Februarlykke 2016
Mailykke 2018
Ser ut til at fullamming er et tilbakelagt kapittel her i hus.
Så da kjører vi på med hipp :)
Og så har det seg sånn at jeg har hørt rykter om at det finnes en slags boks med flere hull som man kan ha pulver i, sånn at man slipper å ta med seg hele eska på tur liksom... Altså at man måler opp pulver rett i denne boksen, og har det i forskjellige hull, sånn at man tømmer et hull med pulver oppi vannet, rister flaska og mater barnet.

Noen som vet hva det er snakk om?
Og hvor man får kjøpt det?

Og så har det seg sånn at jeg har hørt rykter om at det finnes en slags boks med flere hull som man kan ha pulver i, sånn at man slipper å ta med seg hele eska på tur liksom... Altså at man måler opp pulver rett i denne boksen, og har det i forskjellige hull, sånn at man tømmer et hull med pulver oppi vannet, rister flaska og mater barnet.

Vet godt hva du mener! Tror du kan finne dette sammen med flasker på matbutikken, Barnas Hus, Babyshop.. Vi kjøpte en sånn på en barnebutikk i Sverige..

Jeg har en sånn boks, tror den er fra avent. Tre "rom", altså plass til tre måltider. Kjøpte på barnas hus :) Men har faktisk sett den på Coop også.

Jeg kjøpte min på Ica, men de finnes vel ikke lenger. kanskje Bunnpris eller Rema 1000? Har iallfall hørt at de har:)

Vi har sånn blå boks fra Barnas hus. Vi har 5 skjeer i hvert rom, og fortsatt mye plass :)

Vi har den fra Avent, tror jeg kjøpte den på apoteket.

Vitus apotek selger mam sine mme bokser :-) den har 3 store rom :-)

Vitus apotek selger mam sine mme bokser :) den har 3 store rom :)

Jeg kjøpte min på Coop Obs, men har sett de på Coop Extra og Coop Marked også. Men jeg liker ikke denne, synes den sklir unna når man skal ha pulveret over i flaska, så halvparten ender på benken.
Har også prøvd noen andre, men der flytter pulveret seg over til de andre rommene om man snur den opp ned.

Jeg kjøpte min på Coop Obs, men har sett de på Coop Extra og Coop Marked også. Men jeg liker ikke denne, synes den sklir unna når man skal ha pulveret over i flaska, så halvparten ender på benken.
Har også prøvd noen andre, men der flytter pulveret seg over til de andre rommene om man snur den opp ned.
Jeg liker min, synes ikke den sklir unna :-)
Men har bestilt fra wish en sak som skulle være enda enklere, og den hadde flere rom :-)

Takk for tips folkens!

Og for å forstå hva jeg mente :P
Tror de fleste sånne bokser holder hele perioden ja :-) vi har fra avent og den fra mam. Begge fra forrige gang, og brukte de til melk ikke lenger var tema :-)

Jeg hadde både fra avent og noen jeg ikke husker navnet på (var blå, rosa og grønn). Liker nå best de fra mam. Kan jo også ha grøt og annen snacks i de når ungen blir eldre:happy:

Back
Topp