Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det kanskje på tide å fortelle dem om graviditeten [emoji5]️ ikke vant til boknafisk jeg heller, er også fra Østlandet. Men bor i nord Norge nå og her Er det ganske så vanlig, i hvertfall på kysten. Er egentlig sånn passe ok på smak, litt kjedelig bare. Men av en eller annen grunn så klarer jeg ikke smaken av animalske produkter etter jeg ble gravid. Rart hvordan smaksløkene kan forandre seg...Tror du skal holde deg vekk fra boknafisk. Mens du er gravid ( såfall slik jeg forstår matvett reglene for gravide og jeg er ikke hysterisk på slik, men tar vettet i bruk![]()
Skjelden å høre mennesker serverer dette men er jo fra Østlandet så det kan sikkert være grunnen
Boknafisk er tørrfisk som er saltet før tørket og deretter kokt før servering [emoji5]️Slik jeg har forstått det. Alle rått er liksom fy fy. Men trodde ikke at boknat var kokt![]()
Ja viste om det første men ikke det siste.Boknafisk er tørrfisk som er saltet før tørket og deretter kokt før servering [emoji5]️
Er det varmebehandlet så er det i hvertfall ikke noe bakterier osv som overlever..så, Så lenge det er kokt hadde jeg spistSå man kan spise varmebehandlet tørrfisk men ikke tørrfisk som ikke er behandlet?
Da skal jeg unne meg det denne uken [emoji4] du får ta turen til nord så er det overflod av slikt. HeheEr det varmebehandlet så er det i hvertfall ikke noe bakterier osv som overlever..så, Så lenge det er kokt hadde jeg spiståsså er det jo kjempegodt, skulle ønsket jeg hadde det her på østlandet
![]()