bokklubber?!

vesla87

Gift med forumet
Er noen med i en bokklubb for barna.. ??
Jeg er foreløpig med i den goboken fra etter jeg meldte meg inn her, men vurderer å melde meg ut, eller bytte.??

Hva har dere? Hva anbefaler dere? Titta litt på goboken sin side, der sto det noe om en disney bokklubb. Noen som har noe kjennskap til det?

Var og medlem av goboken ei stund, men avbestilte så å sei alt.
Heftig pris, pluss at han får alltids nok leiker.
No har eg meldt meg ut.
Er forløpig ikkje medlem av noko anna.. Kun Foreldre&Barn :D

Jeg har nettopp byttet fra Go boken til De Norske Bokklubber. Da fikk jeg et gavekort på 1000,- [:D]
Tror det gjelder ennå.

De var i hovetsak pga bøkene da.... virker veldig bra der!!

Har vært medlem i Go'Boken, men meldte oss ut når hun var rundt 2  år.

var medlem en liten stund i Disney Bokklubben, men jeg likte ikke bøkene. det er jo de kjente Disney-eventyrene og de nye, men jeg likte ikke måten historiene ble fortalt i boken. Innmari korte, også var det rare tegninger..  da var Disney-klubben MYE bedre når jeg var liten.. de bøkene har vo fortsatt også. :)

Hmm.. hva heter de andre bokklubbene da..  den med marihøna som logo..  Barna's Bokklubb??  Den Norske Bokklubben?  Husker ikke..  men vi var kjempe-kjempe-fornøyd med den!!  :)

Jeg har nå avbestilt pakke, men hvordan melder jeg meg ut av bokklubben?

Vi er og med i go`boken, men skal melde oss ut, syntes det blir for dyrt med den lille vi får...

Hvor mye koster det i bokklubben da lillesitron? tittet litt på den nå, og det er vel den som var da vi var små?!! 

ORIGINAL: vesla87

Hvor mye koster det i bokklubben da lillesitron? tittet litt på den nå, og det er vel den som var da vi var små?!! 

Ja, den klubben har vært i mangen år.
Jeg har nett blitt med, ikke bestillt noen bøker ennå, men jeg ser den boken som er nå koster 218,-. Jeg har avbestillt den.

Veldig enkelt å avbestille, kan gjøres på SMS.

Gavekortet på 1000,- brukte jeg på: To DVD'er, noen bøker (husker ikke hvor mangen), en barnehage sekk, digital termometer (sånn inne/ute, henges på veggen), to Eva Solo potter, 4 knagger til barnerommet. Ja, tror det var det. Var mye å velge mellom.

Hehe - høres ut som dagens reklame der ja! Jeg har ikke så mangen å sammenligne med, så vet ikke hva som er best altså.

[8D]

ORIGINAL: LilleSitron

Jeg har nett blitt med, ikke bestillt noen bøker ennå, men jeg ser den boken som er nå koster 218,-. Jeg har avbestillt den.

Gavekortet på 1000,- brukte jeg på: To DVD'er, noen bøker (husker ikke hvor mangen), en barnehage sekk, digital termometer (sånn inne/ute, henges på veggen), to Eva Solo potter, 4 knagger til barnerommet. Ja, tror det var det. Var mye å velge mellom.

Hehe - høres ut som dagens reklame der ja! Jeg har ikke så mangen å sammenligne med, så vet ikke hva som er best altså.

Ok, hørtes bra ut det da :P Men så den bokklubben går ut på at du må bestille selv når du selv vil ha? Altså du får ikke en pakke i mnd som andre bokklubber?

Var medlem i ole brum klubben, varer bare et år og fikk 5 eller 6 pakker tror jeg. Boken om meg, rim og regler og noen søte små bøker, samt mini versjoner av ole brum og annet [:)] Alt er veldig populært enda, hos begge to [:)]
Meldt inn i disney klubben for to måneder siden men har enda ikke motatt den første pakken... Samme med barnas bokverden, tok fem måneder før jeg fikk innmeldingspakken og har enda ikke motatt et eneste nyhetsbrev eller pakke.

har også meldt lillemann ut av Goboken, og skreiv til de i kommentar-feltet, at jeg synes Gogo bøkene er ufattelig kjedelige [8D]
Vurderer bokklubben

Ok, hørtes bra ut det da :P Men så den bokklubben går ut på at du må bestille selv når du selv vil ha? Altså du får ikke en pakke i mnd som andre bokklubber?

Nei da, det er en bok i mnd (eller noe sånnt) som kommer om du ikke avbestiller.
Denne mnd var det en bok om promping [8D]

ORIGINAL: IrenePirene

har også meldt lillemann ut av Goboken, og skreiv til de i kommentar-feltet, at jeg synes Gogo bøkene er ufattelig kjedelige [8D]
Vurderer bokklubben

enig!

jeg var med i goboken med eldstemann, men meldte meg ut for han interesserte seg ikke for bøkene som kom etterhvert. Det var så teite bøker som kom.

Meldte han etterpå inn i ole brum klubben. Billigere, men der fikk jeg de samme bøkene flere ganger og alt var så uoversiktlig og rotete. Bøkene var greiere da...

Nei, her i gården sverger vi til biblioteket nå[;)] myye rimeligere[:D]

ORIGINAL: Frøken Stjert

Vurderer bokklubben

enig!

jeg var med i goboken med eldstemann, men meldte meg ut for han interesserte seg ikke for bøkene som kom etterhvert. Det var så teite bøker som kom.

Meldte han etterpå inn i ole brum klubben. Billigere, men der fikk jeg de samme bøkene flere ganger og alt var så uoversiktlig og rotete. Bøkene var greiere da...

Koss melder eg han min ut av goboken?? Har sett på nettet og rekningen, men finner ikkje ut av noe som helst :S

ORIGINAL: linnzzz

ORIGINAL: Frøken Stjert

Vurderer bokklubben

Jeg har nettopp meldt meg ut fra goboken! klikk på linken "gå til medlemsservice" (ligger inne på min-side/info om neste bokpakke) og så velger du utmelding! veldig enkelt[:)]

enig!

Koss melder eg han min ut av goboken?? Har sett på nettet og rekningen, men finner ikkje ut av noe som helst :S

Jeg har nettopp meldt oss ut av goboken! klikk på linken "gå til medlemsservice" som ligger nederst på min-side/info om neste bokpakke. Veldig enkelt[:)]

Jeg har nettopp byttet fra Go boken til De Norske Bokklubber. Da fikk jeg et gavekort på 1000,- [:D]
Tror det gjelder ennå.

er du med i Bokklubben Barn da? Siden man kan velge mellom ulike typer medlemsskap? Kan tenke meg noen bøker selv innimellom[:)] .. men ikke barnebøker da.. men man kan vel handle alle typer bøker uansett medlemsskap, vet du?

ORIGINAL: frøken80

Tror det gjelder ennå.

er du med i Bokklubben Barn da? Siden man kan velge mellom ulike typer medlemsskap? Kan tenke meg noen bøker selv innimellom[:)] .. men ikke barnebøker da.. men man kan vel handle alle typer bøker uansett medlemsskap, vet du?

Ja, da kan vi velge mellom alle typer bøker! Helt supert!
Jeg er i bokklubben barn, og får en barnebok som hovedbok, men kan kjøpe utemom fra alle klubber.

Vil du bli medlem kan jeg verve deg!!

Jeg kan godt verve dere til bokklubben!!!!!

vi er med i ole brum klubben :D får 1 pakke i mnd. jeg er kjempe fornøyd så langt!
mnds pakke hentes i morra på posten! :D

Back
Topp