Bokklubben baby...

kristint

Betatt av forumet
Flere som er medlem der? Har vært medlem noen mnd. nå, og er egentlig ikke særlig fornøyd med pakkene jeg... Prøver å se på mine sider der inne, men greier ikke å finne ut av om jeg kan avbestille neste pakke eller ikke. For man må vel være medlem ett år for å ikke måtte tilbakebetale velkomstpakken?

Noen som vet litt mer enn meg? Er vel greit å lese det med små skrift når man bestiller noe[&o][:)]

Det her var det jeg fant inne på bokklubbenes sider, er det de her du mener?

Medlemsbetingelser:

• Babygruppen i Bokklubbens Barn er et abonnement på babypakker
  • 12 ulike pakker spesialtilpasset barnets utviklingstrinn
  • Barnets alder bestemmer hvilken pakke dere får
  • Fem ganger i løpet av abonnementet får du informasjonsbladet Babyposten
  • Ettersom Babygruppen er et abonnement, er det ikke mulig å avbestille enkeltpakker. Hver pakke koster kr 169,- inkl. porto
  • Du forplikter deg kun til å kjøpe de to første babypakkene.
  • Når barnet fyller 1 år, overføres dere til vanlig medlemskap i Bokklubbens Barn
  • Ønsker du mer informasjon, ring vår medlemsservice mellom klokken 09.00-15.00 alle hverdager på telefon 02240.
  • Du kan også besøke vår internettside www.bokklubbene.no
  • Bokklubben forbeholder seg retten til å godkjenne medlemskapet
  • Velkomsttilbudet gjelder kun dersom du ikke har vært medlem av klubben siste 12 måneder

Ja se der ja! Tusen takk [:)] Mener å ha lest en plass at man må være medlem ett år, men det var sikker noe annet...

De vanlige bokklubbene så må man være medlem ett år,
men det her er en bokserie.
Da kan du sikkert bare si opp[:D]

Julie er medlem av bokklubben baby. Har vært kjempefornøyde vi[:)]
Men vi ble medlem da hun var ca. 1-2mnd. og da passet vel kanskje pakkene best etter som de vokser[8|] 

Back
Topp