Bokklubb

Sniker.

Lurt med underforum, går ann å lage under hobby sikkert.

Tips tid dere felles leseglade som ikke får «lest» så mye nå med de små, anbefaler lydbok:)

Supert til man skal ut å trille, el når man gjør husarbeid, og man kan fremdeles hs blikkontakt og oppmerksomhet med lille:Heartred

Snek, jeg også, tilhører februar 2018:p

Stemmer, det var hobbyforumet jeg tenkte på. Om ikke annet, kan man ihvertfall se andre med feks eldre barn ha nytte av det nå og glede seg til det blir lettere å få tid til slikt:)

Lydbok har jeg ikke testet ut så mye. Jeg er kresen på fortellerstemmer og blir fort litt irritert hvis noe høres feil ut i mine ører :p Og så triller jeg fremover, så redd for å ikke høre babyen hvis hun trenger meg:eek:
 
Snek, jeg også, tilhører februar 2018:p

Stemmer, det var hobbyforumet jeg tenkte på. Om ikke annet, kan man ihvertfall se andre med feks eldre barn ha nytte av det nå og glede seg til det blir lettere å få tid til slikt:)

Lydbok har jeg ikke testet ut så mye. Jeg er kresen på fortellerstemmer og blir fort litt irritert hvis noe høres feil ut i mine ører :p Og så triller jeg fremover, så redd for å ikke høre babyen hvis hun trenger meg:eek:

Jeg bruker audible og der er veldig mye utvalg, + jeg kan lese anmeldelser og prøvehøre boken for jeg kjøper den:)

Når det kun er meg og snuppa så bruker jeg ikke øreklokker, da har jeg bare på lyd på tlf. Om hun klager skjerer det godt igjennom lydboken for å si det slik. Når mannen er hjemme å underholder henne kan jeg tillatte meg selv å ha i ørepropper litt om jeg feks gjør litt husarbeid:)
 
For meg var det litt tilvenning i starten, så hører jeg faktisk bare på engelske lydbøker, de norske dårlige oversettelsene klarer jeg bare ikke å svelge. Så må det være riktig bok og riktig prrson som leser, feks ringenes herre bøkene synes jeg bare ble tunge og traudig på lydbok men harry potter serien var lett og god å høre på lydbok. Jeg leser i all slags sjanger. Nettopp ferdig med nyeste boken til stephen king:)

Nå har jeg hørt på lydbøker i flere år da, men får med meg boka og får gjerne gjort noe fornuftig og kjedlig samtidig, feks brette klær.
Har du abonnement på lydbøker? Hvor?
 
Jeg bruker audible og der er veldig mye utvalg, + jeg kan lese anmeldelser og prøvehøre boken for jeg kjøper den:)

Når det kun er meg og snuppa så bruker jeg ikke øreklokker, da har jeg bare på lyd på tlf. Om hun klager skjerer det godt igjennom lydboken for å si det slik. Når mannen er hjemme å underholder henne kan jeg tillatte meg selv å ha i ørepropper litt om jeg feks gjør litt husarbeid:)
Har du abonnement på lydbøker? Hvor?
Så nå du sa du brukte Audible. :) Har sett på Storytel før, men kanskje Audible passer bedre.
 
Fikk lest hytteboka til Are Kalvø da jeg var hjemme på besøk. Lettlest og fin. Ellers tror jeg boklesinga er litt på hold.
 
Så nå du sa du brukte Audible. :) Har sett på Storytel før, men kanskje Audible passer bedre.

Er amazon sin lydbok tjeneste:) jeg er veldig fornøyd der.

Du finner nok bare engelske bøker der tror jeg men det er det jeg foretrekker:) var litt tilvenning i starten men gikk sg veldig fort til, har til og med fått resten av familien min hekta på det de og. Mamma som følte hun var veldig dårlig i engelsk var skeptisk i starten, men med litt tilvenning så elsket hun det:)
 
Back
Topp