Bokklubb

HildeFraNordSør

Forumet er livet
August 2018
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Sensommerskattene 2023
Burde vi ikke ha en bokklubb? Jeg kunne tenkt meg å være med i en bokklubb! Noen som vil dra noe i gang? :D
 
Er medlem i 3. Er heldigvis flink å avbestille bøkene :p
 
Det burde vi i såfall begynt med i graviditeten, sjelden lest så mykje som då :p No - not do much. Begynt på ei litt interessant ei, "Min europeiske familie". Om genetikk og befolkninga av Europa. Pupulær-vitenskaplig sak.

I graviditeten las eg alle Slåttekar-bøkene, den siste i Berlinerpoplene-serien, ryddebøkene til Synnøve Skarbø + eitpar til eg ikkje huskar tittelen på.
 
Jeg holder på å lese bibelen fra perm til perm da. Brukt 3/4 år på ca 300 sider. Akkurat ferdig med dommerene. Skal begynne på Rut sitt kapittel.

Men som de andre over her sier. Har ikke spesielt tid til lesing Anna enn barnebøker til ungene.
 
Baby- og barnebøker fungerer jo også. :) Samboeren og jeg leste Snøsøsteren for hverandre og babyen i jula, det var kjempekoselig!
 
Jeg er fortsatt ikke ferdig med den siste jeg begynte på i svangerskapet. :p
Har lest "la mamma bæsje i fred", men den er jo ikke en bok-bok.
Kanakje jeg skal finne den frem igjen. :thumleft
 
Jeg er fortsatt ikke ferdig med den siste jeg begynte på i svangerskapet. :p
Har lest "la mamma bæsje i fred", men den er jo ikke en bok-bok.
Kanakje jeg skal finne den frem igjen. :thumleft
Den har jeg lyst til å lese også!
 
Så klart! :) Men vi får se om vi får noe til, de andre har et poeng i at det ikke er mye tid til overs med disse 5måningene.

Jeg ser den, og mi er 11 mnd. Men bokklubb er bare så kjekt:D

Mulig det er bedre å ha en bokklubb på et underforum? Noe å tenke på, ihvertfall.
 
Leste to bøker ferdig nå på ei uke, siste til Lucinda Riley månesøsteren og reisen til Havanna av Armando Lucas Correa.. begge med historie som får en til å tenke.. får vite om ting man ikke viste om. Første bok med fiktive personer helt men bok 2 om historie som riv i hjerterota... startet med ny bok i går men ikke kommet i gang skikkelig.
 
Jeg ser den, og mi er 11 mnd. Men bokklubb er bare så kjekt:D

Mulig det er bedre å ha en bokklubb på et underforum? Noe å tenke på, ihvertfall.

Sniker.

Lurt med underforum, går ann å lage under hobby sikkert.

Tips tid dere felles leseglade som ikke får «lest» så mye nå med de små, anbefaler lydbok:)

Supert til man skal ut å trille, el når man gjør husarbeid, og man kan fremdeles hs blikkontakt og oppmerksomhet med lille:Heartred
 
Sniker.

Lurt med underforum, går ann å lage under hobby sikkert.

Tips tid dere felles leseglade som ikke får «lest» så mye nå med de små, anbefaler lydbok:)

Supert til man skal ut å trille, el når man gjør husarbeid, og man kan fremdeles hs blikkontakt og oppmerksomhet med lille:Heartred
Har prøvd lydbok et par ganger. Følte ikke at jeg fikk med meg noe som helst.
Det er liksom ikke det samme når man ikke har boken i fanget. :)
 
Har prøvd lydbok et par ganger. Følte ikke at jeg fikk med meg noe som helst.
Det er liksom ikke det samme når man ikke har boken i fanget. :)

For meg var det litt tilvenning i starten, så hører jeg faktisk bare på engelske lydbøker, de norske dårlige oversettelsene klarer jeg bare ikke å svelge. Så må det være riktig bok og riktig prrson som leser, feks ringenes herre bøkene synes jeg bare ble tunge og traudig på lydbok men harry potter serien var lett og god å høre på lydbok. Jeg leser i all slags sjanger. Nettopp ferdig med nyeste boken til stephen king:)

Nå har jeg hørt på lydbøker i flere år da, men får med meg boka og får gjerne gjort noe fornuftig og kjedlig samtidig, feks brette klær.
 
Back
Topp