marsdrøm <3
Forelsket i forumet
Noen av dere som har meldt inn babyene deres i bokklubb? Vi er medlem i goboken å disney, jeg synes det er koselig med slike klubber å dessuten så var jeg med i samme bokklubb selv som barn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi er med i barnas bokklubb, men meldte oss med fordi man fikk gavekort på 1500.. *sleip*
Men minstemor blir nok meldt inn i Goboken etterhvert, har god erfaring med bøker derfra. Selv var jeg med i disney fra jeg var liten og mange av de bøkene har jeg enda Fine gode bøker som blir brukt den dag i dag!
Valgte 3 bøker; karius og baktus, en gedigen mummi-klaffebok og albert åberg, og for resten av gavekortet valgte jeg omaggio vase og 2 fine pledd.Høres jo nesten for godt ut t å være sant hvordan er bøkene for de minste?
Valgte 3 bøker; karius og baktus, en gedigen mummi-klaffebok og albert åberg, og for resten av gavekortet valgte jeg omaggio vase og 2 fine pledd.
Aner ikke hvordan babybøkene er for det er egentlig eldste jeg har meldt inn tror jeg har ikke fått bøker enda for jeg har avbestilt frem til nå.
Jeg valgte karius&baktus, kardemommeby, syng med disney, lydbok av mummi, boka "æ elske trondhjæm" å berganssekkValgte 3 bøker; karius og baktus, en gedigen mummi-klaffebok og albert åberg, og for resten av gavekortet valgte jeg omaggio vase og 2 fine pledd.
Aner ikke hvordan babybøkene er for det er egentlig eldste jeg har meldt inn tror jeg har ikke fått bøker enda for jeg har avbestilt frem til nå.
Man binder seg i ett år bare så du vet det så man må jo huske på å avbestille mnd's bok hvis man ikke vil ha den. Men d kommer mail hver gang d er ny hovedbok..Haha elsker sånne tilbud! Får melde henne inn da, verste fall melder jeg henne bare ut ;-)
Man binder seg i ett år bare så du vet det så man må jo huske på å avbestille mnd's bok hvis man ikke vil ha den. Men d kommer mail hver gang d er ny hovedbok..