Bokklubb??

Smurfine88

Forumet er livet
Juli13-jentene
Desemberskattene 2014
Julimammaer 2016
E du med i en voksenbokklubb?

Skal babyen din bli meldt inn i bokklubb? :)
Hvilken vil du då velge i såfall? :)
 
Nei er ikke med :) eldstemann var med i disneyklubben, og så i faktaklubben.. I tillegg var jeg medlem i goboken når jeg var liten som jeg har enda, så vi har en drøss med bøker nå.. Enn så lenge holder det, men vi kjøper av og til brukt, koster jo ingenting i forhold til nye! Og ønsker ofte til barna til jul og bursdager :) så da har vi alltid litt nytt påfyll ;)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Har vært medlem i bokklubb flere ganger. Meldt meg inn, fått medlemsbakke, så meld meg ut etter et år. Har sjeldent råd til å kjøpe medlemsboken. Men elsker bøker. Så blir nok å melde mitt kommende barn inn i en bokklubb etter verdt. Bøker blir det nok mye av uansett.
 
Goboken kan sine saker om barn men må innrømme jeg føler meg svindlet av de. Det var 4 pakker som jeg aldri fikk og siden de sender ut med ujevne mellomrom kan man ikke gjette seg til når pakken burde kommet. Så kom regningene og naturlig nok argumenter jeg på dette. Fikk ingen mehold og beskjed om at det var mitt ansvar å melde pakkene savnet noe som bare avsender kan gjøre hos posten så jeg kunne ikke bevise at de ikke var levert. Jeg er derfor skeptisk til om jeg tør å melde oss inn igjen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp