Bokklubb

Vi er medlem i go boken[:D]

Oh no [:o] Det har jeg prøvd en gang for mye [8D] Slitsomt å avbestille hele tiden.. Liker jeg bedre å gå i butikken og handle selv [:D]

Oh no, ikke noe klubb her i hus. det blir bare masse regninger og bøker som aldri blir lest. Vi har også masse bøker som meg og pappaen har hatt når vi var liten. Også gikk jeg en tur på fretex og fant mange bøker md harde sider. fant Tassen, og pekebøker med dyr og noen med lyd i :) de er veldig populære, men vi trenger absolutt ikke fler.

Hvis hun blir kjempe glad i å lese, så skal hun kanskje få være med i en klubb når hun kan lese selv, men egentlig tror jeg det holder å kjøpe i butikkene.

haha, ser vi har samme innledning på svaret. Oh no[8D]

ORIGINAL: Minismurf

Oh no [:o] Det har jeg prøvd en gang for mye [8D] Slitsomt å avbestille hele tiden.. Liker jeg bedre å gå i butikken og handle selv [:D]

goboken foreløpig [:)]
Men blir nok ikke der veldig lenge. Har fått endel bøker vi var ute etter og kommer til å kanskje melde inn i en annen klubb eller bare kjøpe selv.

Er med i goboken, men skal melde oss ut[:)] Har avbestilt mange, men de som jeg har er det svært få som har falt i smak

ORIGINAL: Minismurf

sign noe så jævlig. vet ikke hvor mange bøker jg har, som jg egentlig har lite lyst å lese, men har pga glemt å avbestille. nei kjøpe selv, på SALG[;)]

Nope,gidder ikke holde på med det der..dessuten synes jeg det er dyrt..En ok bok,pluss kanskje en liten dings ekstra i pakken som aldri blir brukt[&:]
Nei,vi kjøper heller bøker som vi vil ha..og jeg har MYE bøker etter jeg selv var liten[:D]
Ungene kan heller bli medlem i en klubb når de blir eldre[:D] Sånn typisk Boing klubben,ponny klubben ting[8D]

ORIGINAL: novembermams

Er med i goboken, men skal melde oss ut[:)] Har avbestilt mange, men de som jeg har er det svært få som har falt i smak

Skal heller kjøpe bøker selv. Har alt begynt å kjøpe noen til Emilie blir 3-4-år.
I bokklubber får man jo ikke bla igjennom bøker å se om de egner seg for barn.
Er jo mange bøker som bare blir skrevet, og de tenker ikke på om barna får noe ut av selve boka.
Jeg liker å bla igjennom og lese først, jeg :)

Anbefaling:
UNDREBOKA MI
Og
SNILL

:)

Nope, for mye styr med å avbestille det vi ikke vil ha. Mye enklere å gå og kjøpe de bøkene man vil ha selv[:)]

ORIGINAL: lissik

Vi er medlem i go boken[:D]

hat nettopp meldt oss ut. Det blir alt for mye etterhvert! Synes det er bedre å handle bøker selv i butikken

Back
Topp