Boken om meg

Dunja

Forelsket i forumet
Til dere som skal lage en "boken om meg" til babyen deres vil jeg bare anbefale "boken om meg" fra design torget. Lurer på om jeg har sett den på sprell også.

Hadde boken til den første prinsessen min og har siden jeg ble gravid letet etter en like fin og morsom en uten hell. Mange av de andre er kjedelige syns jeg, men denne inneholder masse morsom informasjon man kan fylle ut. "året jeg ble født" med pris på matvarer, politiske partier ved makt, statsmenister, viktige hendelser mm og mye annet morsomt mann ellers kanskje glemmer som er veldig morsomt (syns jeg) å ha skrevet ned.

Har dere andre gode tips tar jeg gjerne i mot det også=) For jeg syns det er fint om de ikke har lik, men foreløpig har jeg ikkefunnet bedre bøker!!

http://www.designtorget.se/designtorget/se/webbshop/Barnsaker.Basta_boken_om_mig.dcp

Finnes den på norsk?

Det er samme informasjons-opplegget i ei Hello Kitty bok jeg kjøpte på salg i fjor. Syns den er kjempefin :)

Vil anbefale baby krøniken, den har jeg til storesøster og tenkte at lillesøster og skulle få en slik. Må sjekke ut boken om meg først da ;)
Innholdet høres noenlunde likt ut, men baby krøniken er ringperm som er kjempepraktisk.

Da har jeg fått boken i posten, og får ei skjønn og artig bok:) jeg ble superfornøyd. Anbefales!!
I tillegg til lt en skriver i like bøker er Der sider der en kan skrive om norsk og utenlandsk politikk, viktige statsledere det året barnet er født, hvilken musikk, video, skuespillere som er inn, lommer for å legge ved avisutklipp fra viktige hendelser, kinobilletter, fot og håndavtrykk osv...
Der er også en bok i samme serien for besteforeldre, den tenkte vi å kjøpe å gi til besteforeldrene når de møter han for første gang :)

Back
Topp