"Boken om deg"

Guesswho

Elsker forumet
Himmelbarn
Aprilbarna`15
Har dere tenkt på å kjøpe en bok og lage for babyen som kanskje inneholder litt om svangerskapet og de første leveårene og viktige hendeles i babyens liv? Har sett litt rundt på nettet og funnet et par jeg liker veldig godt, men er nok litt tidlig å kjøpe enda. Hvilke har dere eventuelt sett på og hva synst dere om å lage en slik bok? Vet at noen har til og med en egen bok for hele svangerskapet :)
 
Jeg vil gjerne ha en slik bok, men har ikke sjekket ut alternativene ennå. Tenker jeg gjør det i neste uke når jeg har vært på ul og er 12 uker på vei.
 
Jeg skal lage en slik bok, men har ennå ikke funnet en jeg liker. Skriver litt i en notatbok nå (ikke like mye som jeg egentlig vil, men..), så får jeg føre det inn når jeg finner en bok som inneholder de tingene jeg mener er viktig å ha med.
 
Jeg har bestilt meg svangerskapsdagbok, liker jeg den blir det samme bok om barnet om jeg liker dagboka fra svangerskapet :)
 
Jeg tror jeg skal lage en selv.
Jeg gjorde ikke det med første, men har bilder og materiale til å lage en veldig fin fotobok til henne :)
 
Litt fristende å begynne med scrapbooking igjen :p
 
Har en svangerskapsdagbok jeg skriver i til babyen og så skal jeg lage en som babyen skal få etter den er født :) koselig å skrive å se tilbake på tenker jeg :)
 
Hehehe.. Her er det sånn at førstemann har babyalbum + tykk album med masse tekst og bilder. Nr to har en babyalbum med tekst og bilder. Tredje har også babyalbum, som er sånn halvfyllt med tekst og noe bilder.
Burde vel startet på fjerdemann sin før nr 5 kommer?!! :p
Er det ikke litt typisk da, at det blir mindre og mindre jo flere barn..??
 
Jeg har kjøpt "Min svangerskapsdagbok". Synes den var så kjekk, og det er jo koselig å kunne bla tilbake senere både for meg og barnet! :) Også skal jeg kjøpe en egen bok til barnet i samme serie (de har i gul, rosa og blå). :) Så at de nå har fått en bok til bryllup også, så blir vel den når vi gifter oss. Men først må han vel fri, hehe. :p
 
Kjøpte meg ei bok på panduro, med hvite sider. Der har jeg satt inn ul bilder, skrevet om oss og søsken, tanker og ideer :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp