Er det noen som har den boken? Jeg har hørt mye bra så vurderer å kjøpe den, men er usikker på om jeg egentlig får bruk for den. Noen som har lest den og bruker øvelsene jevnlig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har den, lånt fra biblioteket. Jeg fikk utrolig god nytte av den en lang periode, flotte styrkeøvelser og tøyninger. Nå har jeg dog kommet helt ut av det, ikke brukt den på uker... og sist jeg prøvde øvelsene, gjorde de for vondt å utføre. Ville prøvd å låne den fra bibliotek før jeg kjøpte den![]()
Jeg trodde poenget med øvelsene var å styrke/hjelpe bekkenet, men hvs det er for sent når man har begynt å få litt vondt er det kanskje ikke noe vits å kjøpe denKjøpte den tidlig i graviditeten men er sjeldent bruktØvelsene gjør vondt for bekkenet nå så sykler kun
![]()
Joda, øvelsene er for å styrke og hjelpe bekkenet. Og det hjalp meg virkelig altså! Også absolutt etter at jeg fikk vondt. Men jeg tror det har bikka over en grense nå der jeg har for vondt til at det funker å gjøre de. Jeg må skylde mye på meg selv her altså, for jeg ble lat og slurvet med å gjøre øvelsene....Jeg trodde poenget med øvelsene var å styrke/hjelpe bekkenet, men hvs det er for sent når man har begynt å få litt vondt er det kanskje ikke noe vits å kjøpe den![]()
Jeg trodde poenget med øvelsene var å styrke/hjelpe bekkenet, men hvs det er for sent når man har begynt å få litt vondt er det kanskje ikke noe vits å kjøpe den![]()