Boken Frisk graviditet

Frøknaa :)

Gift med forumet
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Augustlykke 2022 ❤️
Er det noen som har den boken? Jeg har hørt mye bra så vurderer å kjøpe den, men er usikker på om jeg egentlig får bruk for den. Noen som har lest den og bruker øvelsene jevnlig?

Jeg har den, lånt fra biblioteket. Jeg fikk utrolig god nytte av den en lang periode, flotte styrkeøvelser og tøyninger. Nå har jeg dog kommet helt ut av det, ikke brukt den på uker... og sist jeg prøvde øvelsene, gjorde de for vondt å utføre. Ville prøvd å låne den fra bibliotek før jeg kjøpte den :-)

Kjøpte den tidlig i graviditeten men er sjeldent brukt :facepalm: Øvelsene gjør vondt for bekkenet nå så sykler kun :(

Jeg har den, lånt fra biblioteket. Jeg fikk utrolig god nytte av den en lang periode, flotte styrkeøvelser og tøyninger. Nå har jeg dog kommet helt ut av det, ikke brukt den på uker... og sist jeg prøvde øvelsene, gjorde de for vondt å utføre. Ville prøvd å låne den fra bibliotek før jeg kjøpte den :)
Kjøpte den tidlig i graviditeten men er sjeldent brukt :facepalm: Øvelsene gjør vondt for bekkenet nå så sykler kun :(
Jeg trodde poenget med øvelsene var å styrke/hjelpe bekkenet, men hvs det er for sent når man har begynt å få litt vondt er det kanskje ikke noe vits å kjøpe den:eek:

Jeg trodde poenget med øvelsene var å styrke/hjelpe bekkenet, men hvs det er for sent når man har begynt å få litt vondt er det kanskje ikke noe vits å kjøpe den:eek:
Joda, øvelsene er for å styrke og hjelpe bekkenet. Og det hjalp meg virkelig altså! Også absolutt etter at jeg fikk vondt. Men jeg tror det har bikka over en grense nå der jeg har for vondt til at det funker å gjøre de. Jeg må skylde mye på meg selv her altså, for jeg ble lat og slurvet med å gjøre øvelsene.... :p ville absolutt gitt den en sjanse hvis ikke bekkenet er heeelt krise enda.

Joda de hjelper med å styrke bekkenet osv men jeg var ikke flink nok til å gjøre øvelsene. Nå er det løpet kjørt med å styrke bekkenet da jeg nesten ikke klarer å gå eller bøye meg framover.

Skal kanskje bruke boken igjen når søster e kommet ut fordi de har øvelser etter fødselen også :happy:

Back
Topp