Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Triologien om BerlinerpopleneAnne B. Ragde sine bøker
Jeg tror ikke hjertet mitt takler å lese boken om Christoffer. Den saken har jeg grått over mange ganger, og det bare gjennom det jeg har lest i media!Fifty bøkene, boken om Christoffer,
Den er sterk. Men jeg er veldig glad jeg har klart å lese den. Tror man kan lære mye av det som skjedde der. Den er skrevet på en veldig god måteJeg tror ikke hjertet mitt takler å lese boken om Christoffer. Den saken har jeg grått over mange ganger, og det bare gjennom det jeg har lest i media!
Jeg veit jeg har hørt om denne boka/saken, men husker ikke helt hva det handler om. Et kort sammendrag?Den er sterk. Men jeg er veldig glad jeg har klart å lese den. Tror man kan lære mye av det som skjedde der. Den er skrevet på en veldig god måte
Fifty bøkene, boken om Christoffer,
Hva med lydbok?huff hater desverre å lese bøker, liker tanken med ro og fred rundt seg osv, så derfor har jeg prøvd utallige ganger... Meeen ender alltid opp med at jeg gir opp midt i boka osv.. kjedelige meg