Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nå har jeg lest ferdig en bok som jeg syns var så flott. Den heter "Å elske og bli elsket" av Bjørk Matheasdatter.
Det er en bok med verktøy til å forbedre relasjon med partneren, barn og familie generelt. Det var ganske tilfeldig at jeg kom over den på biblioteket, men er så glad for at jeg leste den.
Den tar opp ganske mange viktige tema i forhold til par og hvordan man er ulike og håndterer problem forskjellig.
Jeg likte den ihvertfall
Barnefar her har startet på bok; Gobi av Tor Åge Bringsværd. Kun 1463 sider ...
Leser visst den på kvelden med mobilen (konstant fulladet batteri og ikke på lydløs) en halvmeter unna puten
(Stakkars kommuniserer mest på SMS for tør ikke ringe og stresse ham opp unødvendig
Ringte en gang i går da det ble innleggelse, han tok den etter 2-3 sekunder... måtte skynde meg å starte med «altså det er ikke fødsel på gang enda...men...»
Han er jo engasjert og veldig snill, gleder seg masse til nurket vårt kommer til verden
Tror samarbeide kommer til å gå bra.) beklager dette innlegget ble litt på siden....
Bringsværd! Og en virkelig klassiker også! Jeg har lest andre av han, men ikke den.
Jeg leser hele tiden. Stort sett fantasy. Har lest veldig mye, og har etter hvert blitt litt kresen.. Men tar gjerne imot anbefalinger, om noen vil dele noen.