Boka Vannliljen..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
har jeg begynt på.. Men jeg klarer ikke å lese så mye av gangen.. [:(]
Det er så grove overgrep at jeg nesten ikke klarer å fatte at det kan ha skjedd..
Og fra hun var 2 år.. [:(]
Sjelden jeg begynner å storgråte av en bok altså, men denne var hard..

Men likevel så synes jeg at hun som forteller historien fortjener at folk leser boka.. Selv om det er en veldig sterk fortelling.. [&o]

fikk den selv for ett par dager siden,leste ut hele boka på en dag...
sterk,men begynte ikke å gråte..var kvalmt det som folk gjorde med henne,ble bare sint!

Når jeg leste om toårsdagen hennes så brøt jeg nesten sammen.. [:(]

ORIGINAL: Almyrida81

Når jeg leste om toårsdagen hennes så brøt jeg nesten sammen.. [:(]
huff,stakkars jente[:(]
skulle likt å møtt foreldrene hennes,og alle andre som var med[:@][:@][:(][:'(]

Eg leste heile på 1 dag, sjøl om eg la den vekk først og vurderte la være, fordi det var så ekkelt og grusomt å lese..
Det er så grusomt at eg klarer nesten ikkje tru på at alt er sant, heilt forferdelig!![&o]

Og overgrepa begynte vel i det små da ho var 6mnd..[:(]

Jeg holder på med oppfølgeren..den er ikke no bedre..

ORIGINAL: *Musti*

Hva heter denne?

ORIGINAL: Lilla80

Hva heter denne?

Voldtatte følelser..

Hva heter denne?

Voldtatte følelser..

Nei den er nesten like ufattelig som den første, men litt lettere å lese i og med at ho er voksen. Misforstå meg rett, det er fortsatt JÆVLI!

ORIGINAL: Jafseslafsaslappfis

fikk den selv for ett par dager siden,leste ut hele boka på en dag...
sterk,men begynte ikke å gråte..var kvalmt det som folk gjorde med henne,ble bare sint!

utrolig sterk bok, hadde ikke mulighet til og legge den fra meg

jeg leste den for ca 1 mnd siden..Og jeg er enda illeberørt...Den har gjort dyp inntrykk hos meg,og angret masse at jeg idet heletatt har lest boka..Jeg var virkelig i sjokk par tre dager...skl ikke lese oppfølgeren hvertfall,har ennå ikke klart å komme over boka joh....[&:][:(][:(][:(]

også leste jeg nå nylig Idas-dans : den var trist-vakker...

ORIGINAL: vetlemeg

Hva heter denne?

Voldtatte følelser..

Nei den er nesten like ufattelig som den første, men litt lettere å lese i og med at ho er voksen. Misforstå meg rett, det er fortsatt JÆVLI!
Ja,men torturen er verre.. Stikker nåler under neglene hennes,skjærer henne ned barberblader,tvinger henne å gå naken ut i snøen ++++...

er nettopp ferdig med den, og det er desidert det sterkeste boka jeg noen gang har lest [:(]

Jeg klarte å fullføre boka for ca 1 uke siden. Det er ei jævlig og tøff bok å lese.  En ting er sikkert, ondskapen kjenner ingen grenser.

Eg går på vidareutdanning som har fokus på barn utsatt for sterk omsorgssvikt, eg har nettopp bestilt boka! Eg var litt i tvil om eg skulle gjøre det etter å lese deres kommentarer... Men eg håper boka kan gi litt mer innsikt og bidra til økt forståelse i mitt arbeid. Skal lese den og anbefale den videre til kolleger og medstudenter.

Back
Topp