"Boka om meg sjølv"

lilleklump

Elsker forumet
Januarhula 2014

Eg kosar med meg å skrive ned alle små og store ting som skjer i livet til Oda. Eg har skrive ned ting som første gong ho klarte og sove åleine i senga si, første gong ho bada uten og grina, første gong ho smilte osv. Og når eg les i boka no, ser eg allerede at det er datoar og tider eg allerede har gløymt... og då blir eg så utrulig takknemlig for at eg har klart å oppdatere denne boka fortløpende :)

Er det andre som er i gang med babybøkene?
Ka babybøker har de valgt?
Og er de fornøyd med valget??

Her har sambo valgt ut bok, ikkje min favoritt, men likevel er det jo litt kjekt at han har valgt den ut heilt åleine.  

Jeg oppdatere støtt og stadig. Ser det er litt rotete skrevet i boka siden jeg blir så ivrig med å få tingene hun gjør ned på papiret hehe, men men :-)

Jeg er ikke sånn superhappy med den boken JEG valgte ut, så jeg kan ikke skylde på andre enn meg selv for det hehe... Den er fin utenpå, men mye unødvendig inni og ting jeg skulle ønske var med er ikke der, men da lager jeg "spalteplassen" til det selv. Akk ja, hehe, det går nok bra :-)

Sånn litt "hulter til bulter" skriving blir det i boka her og, men den må jo brukast! Alternativet e jo ganske trist....
Uffa... kanskje me e litt i samme situasjon ang valg av bok då, sjølv om eg ikkje valgte an.. men sånn 50/50 fornøyd og ikkje eg då.. Men tenke at tross alt, er det jo det eg skrive som e det viktigaste!

Har begynt på den ene. Er ikke helt fornøyd med valget, men trikser litt på den selv slik den skal bli slik jeg vil ha..

Her har vi "min egen minnebok" bok, spennende bok med MASSE forskjellig og skrive :-P litt for mye for meg,står alle slags ting man skal/kan notere og skrive om :-P
Jeg er ikke så flink til slik,så det blir meget enkel bok :)

Har en helt vanlig bilde album som jeg bare setter inn bilder i, fremkaller noen bilder hver mnd og sette inn i rekkefølge :-) synes dette er greit...
Og med barnedåpen har jeg valgt og lage en egen fotobok, har enda ikke fått den i posten. Men jeg GLEEEDER MEG :-D elsker og lage fotobok på nett :-D :-D :-D

Ja, du må jo lage to stk du ;) Dobbelt så mye arbeid, og dobbelt så mye kos!!!
Det skal visst ikkje vera så lett med valg av disse bøkene!

Kanskje ein foretningside e nettbutikk, der ein sjølv kan velge/redigere sidene som ein vil, for så å få den printa og sendt heim for utfylling :) Hehe..

når jeg første er systematisk,så er det neste sykelig :-/  hehe... men det blir jo greit til slutt,men kan ta litt av til tider :-P

slik jeg har gjort det for og klare og holde styr på bildene er og lage mapper på dataen, en mappe med "connie 4mnd", "connie 5mnd" osv osv :-P
så legger jeg inn bilder den dagen(eller rundt omkring den dagen) hun "fyller", så sorterer jeg på den måten :-D
 Tar også en egen liten fotoshoot den dagen hun "fyller", og gjør litt ekstra utav bildene :-D det er veldig genialt synes jeg,ellers er det ikke så mange fine bilder jeg får tatt hvertfall :-P

Så flink du e!!! :) Eg og lika sånt, men akkurat no har me ein mac som ikkje e samarbeidsvillig med meg, og ikkje fotoprogrammet me bruka heller.. så her er det surr i bilder, men har plana om å få det fiksa!

Back
Topp