Bok tips?

En av mine favoritt forfattere er Cecilia Samartin,hun skriver noen fantastisk flott bøker. ;)

Jeg har lest et par bøker av camilla lackberg (tror jeg hun heter..) Bøkene heter isprinsessen og fyrvokteren, kjempegode bøker! Jeg skal på biblioteket og låne en ny i morgen, må bare lese mer. Jeg er normalt sett ikke så glad i krim, men disse er bra :)

Fifty shades bøkene!! ;) jeg måtte kaste meg med på bølgen og angrer ikke et sekund på at jeg gjorde det! :)

Har lest alle bøkene til Lackberg, liker de veldig godt! Ellers er jeg enig i at Cecilia Samartin skriver godt, er vanligvis ikke den type bøker jeg leser, men henne likte jeg godt.
Ellers gleder jeg meg til å lese boken om dronningen, men tror jeg skal vente med å kjøpe den til nærmere jul.
Lucinda Riley med orkideenes hemmlighet likte jeg veldig godt, så har også skaffet meg den andre boken hennes også.
Så ble jeg fengslet av Kate Morten sin Tilbake til Riverton og Den glemte hagen. Mange av disse bøkene fører oss tilbake til tidlig 1900-tall og trekker linjene fram i tid. Så kommer jeg litt an på om man liker det.

Denne!

Nå begynner det å bli en stund siden jeg var ferdig med å lese den, men er den siste boka jeg har lest:p Leser ikke sånn fryktelig mye... men denne rørte meg, og måtte leses. Nå føler jeg litt med på bloggen og innlegene i bladet Foreldere & Barn som han "pappan" skriver, og føler det er bra. En utrolig godt skrevet bok. Men pass opp hvis du ikke vil felle en tåre eller en elv:p

- sammen til verdens ende. 
- tenker du skjønner det selv

- fifty shades triologien.. har begynt på første boka selv og synes den virker spennende:P 

Takk for tips! Ikke alltid jeg leser så mye selv heller, men får litt dilla av og til ;)
Tenker det blir litt lesing i permisjonen ;)

Jo Nesbø sverger jeg til og serien hans om Harry Hole <3
Og så er boka til Jan Erik Fjell - Tysteren veldig bra :)
Og Bindene bevis er det en bok som heter og den er kjeeeeempe bra :D

Ja, jeg liker også bøkene til Jo Nesbø. 
Ellers er jeg veldig glad i bøker fra virkeligheten, som er baserte på sanne historier.
(Idas dans, sarahs nøkkel, savnet i baneheia, da terroren rammet norge osv..) 

Princess88 skrev:
Ja, jeg liker også bøkene til Jo Nesbø. 
Ellers er jeg veldig glad i bøker fra virkeligheten, som er baserte på sanne historier.
(Idas dans, sarahs nøkkel, savnet i baneheia, da terroren rammet norge osv..) 

Liker du bøker fra virkeligheten kan jeg anbefale boka : Tikken Manus . Det er jo fra krigen og den er sinnsykt bra , pluss mange andre av krigsbøkene er også det ... Har en super samling med bøker fra krigen , nærmere 90 tror jeg :O XD

Takk for tips! :) Tenker at bøker fra krigen er ganske tung-leste, stemmer det?
Hvis det er for mye fakta opplysninger osv, mister jeg som regel litt fort tålmodigheten ;p

Bøkene av Cecilia samartin - elsker de!
Orkideens hemmelighet
Drageløperen

Disse har jeg lest i det siste, absolutt favoritter :)

Gleder meg til å begynne på fifty shades bøkene nå.. :)

Princess88 skrev:
Takk for tips! :) Tenker at bøker fra krigen er ganske tung-leste, stemmer det?
Hvis det er for mye fakta opplysninger osv, mister jeg som regel litt fort tålmodigheten ;p

Det kommer ann på hvem type bøker du leser . Selv leser jeg en del biografier av Manus , Sønsteby og om folkene fra Oslogjengen og jeg synes ikke de er tungleste . Blücher og Kongens Nei er heller ikke tung leste og ikke De Dødsdømte .... 
Mye bra og godt lesestoff ;)

Back
Topp