Bok om mitt svangerskap

*Maya*

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Novemberfnuggene 2023
Noen som skal kjøpe en bok der man kan fylle inn ting selv etterhvert som svangerskapet utvikler seg? Noe lignende slikt som man gjør i bøker til barnet etter at det er født. Evt hvilken bok anbefaler du å kjøpe?

Jeg gjorde det i mitt første svangerskap, tror den het gravidjournalen. Syntes det er veldig fint å se tilbake på nå for å huske alt jeg har glemt. Har i tillegg en god del bilder i den, så veldig koselig å se tilbake på

Ja kunne tenke meg å skaffe en sånn bok så tror jeg skal lete litt rundt i bokhandlere å se hva som finnes :)

Ja kunne tenke meg å skaffe en sånn bok så tror jeg skal lete litt rundt i bokhandlere å se hva som finnes :)
Mener å huske at det var flere fine å velge mellom. Om jeg skal lage en denne gangen, tror jeg at jeg vil gå for en som er litt mindre detaljert. Det var litt tiltak å fylle inn alt i den jeg brukte sist. :wacky:

Noen som skal kjøpe en bok der man kan fylle inn ting selv etterhvert som svangerskapet utvikler seg? Noe lignende slikt som man gjør i bøker til barnet etter at det er født. Evt hvilken bok anbefaler du å kjøpe?
Gjorde det på notater på mobilen sist. Men ei bok hadde vært stas denne gangen. Men helt ærlig så rekker jeg det mest sannsynlig ikke. Har en 1-åring i hus fra før :knegg:

Jeg bruker en sånn bok fra BV og man kunne få dem fra fastlegen også. Det er babyverden som laget de førhen, men de siste kom ut i 2015:-/ jeg hamstret en del av de :hilarious: Er en side til både mor og far som en selv kan fylle ut, også er det samme ukeinfo om baby som det er i BV-appen❤️ Men har også brukt en annen i tillegg. Denna her:
20230322_183617.jpg

Back
Topp