Jeg har så lyst til å lage en bok der jeg skriver litt om svangerskapet, fødsel og om babyen, som h*n kan få når h*n blir stor. Vil lage likt til 3-åringen, men har jo allerede glemt mye fra babytiden.. Men klarer ikke se for meg hvordan jeg skal lage den, har lyst til at den skal være litt dekorativ og fin, ikke en ferdig kjøpt bok med linjer for å fylle inn i. Noen som har tips eller som har laget eller tenkt å lage selv? Trenger tips til høydepunkter som er koselige å ha med..
Har tenkt å lime inn bilder også, feks av magehuset, reisesettet med klærne baby skal ha på seg hjem fra sykehuset osv. Skal ikke være noe album da men kjekt med noen bilder innimellom.
Hadde tenkt å lage til jenta vår også men det ble aldri noe av det. Og vet at hvis jeg ikke lager fra starten av så blir det aldri
Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app
Har tenkt å lime inn bilder også, feks av magehuset, reisesettet med klærne baby skal ha på seg hjem fra sykehuset osv. Skal ikke være noe album da men kjekt med noen bilder innimellom.
Hadde tenkt å lage til jenta vår også men det ble aldri noe av det. Og vet at hvis jeg ikke lager fra starten av så blir det aldri
Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app