Bok anbefalinger?

Totlaaa

Gift med forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2019
Påskeliljene 2022 ❤️
❤️Mailykke 2022❤️
Noen som har noen bøker dere vil anbefale å lese i svangerskapet?

Er førstegangsgravid, og jeg føler liksom at internett består av alt og ingenting, men kunne tenkt meg en bok eller 2 (eller flere) å lese [emoji5]

Jeg har kjøpt "På vei" og "Mamma for første gang" av Gro Nylander etter anbefalinger fra andre. Har bare fått lest litt i "På vei" foreløpig, men den virker bra. Har også "What to expect when you`re expecting", den synes jeg er litt tung å lese, men veldig fin som oppslagsverk.

Jeg har "svangerskapet uke for uke" av Lesley Regan. Har også kjøpt "Mamma for første gang".
Har kun lest i svangerskapsboka. Den er kjempefin syns jeg. Ikke alt jeg gidder å lese, men er godt å vite at jeg stort sett kan finne svaret på det meste der. Er selv førstegangsgravid [emoji5]️

Kjøpt og leser «på vei» av Gro Nylander[emoji5] flott å bruke som oppslagsverk gjennom alle ukene i graviditeten og alt man lurer på ifht selve fødselen [emoji5][emoji1360]

Mange fine bøker, om du synes fødsler er spennende kan når en mamma blir født og anbefales [emoji5]

Brukte den jeg fikk på helsestasjonen svangerskapsboken og oppdateringene på appen på babyverden holdt for meg

Jeg kjøpte en bok til typen dom heter Hakkespettboken for småbarnsfedre. Har også flere bøker om svangerskap jeg har fått fra min mor. Den eneste boken jeg har orket og lese (samt le) med igjennom er hakkespettboken!:p

Jeg kjøpte en bok til typen dom heter Hakkespettboken for småbarnsfedre. Har også flere bøker om svangerskap jeg har fått fra min mor. Den eneste boken jeg har orket og lese (samt le) med igjennom er hakkespettboken!:p

Hvor kjøpte du denne? Hørtes midt i blinken ut for min mann:)

Jeg hadde Gro Nylander sin bok tidligere og den var veldig kjekk.

IMG_0647.JPG

Fått bøkene i posten [emoji2]

For de som ikke er vandt med trening, så anbefaler jeg frisk graviditet [emoji5]

Back
Topp