Bodylotion med selvbruning i..

hunnykaos

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Novemberlykke 2015
Jeg er så bleik!!! Og jeg soler meg nesten aldri da vi har en del hudkreft i familien.

Kan vi som gravide bruke sånn bodylotion som er tilsatt selvbruning. Syns man blir så gradvis fin brun av den, har brukt tidligere med ikke som gravid...

Ja det der lurer jeg på å??

Jeg er så bleik at til sola kommer så går jeg fra blå til hvit føler jeg :P

Jaaa gi meg svar når su har vært hos legen da :) weee da skal jeg smøre meg til den store medalje ihvertfall om det går :)

Har hørt før at man ikke skal smøre seg med sånn når man er gravid. Er greit så fort barnet er ute, tror jeg :) Blir spennende å høre hva legen din sier :)

Lurer jeg på også! Brukte den dove glow eller hva den heter ifjor å fikk så fin farge! Kjøpt den nå å, men ikke turt å bruke den enda :p

Skal vel være forsiktig med slike ting pga hormoner? Hør med lege du:)

Jeg får skjolder av det også jeg så jeg har gitt opp alt som heter selvbruning. Og så er jeg ofte tørr på hendene og da setter det seg veldig der.

Jeg får skjolder av det også jeg så jeg har gitt opp alt som heter selvbruning. Og så er jeg ofte tørr på hendene og da setter det seg veldig der.
Ja, samme her. Prøvde flere forskjellige merker, blir bare skjoldete :p
Får bare være stolt av min bleke hud :D

Var ute den ene dagen det var fint vær, å jammen fikk jeg litt farge i ansiktet :p det er altså sjeldent jeg får brun farge i mai :p

Har brukt litt i ansiktet jeg, gjennom hele graviditeten. Snakket med en hudterapeaut først, og dett var trygt. Overdrevent bruk er jo selvfølgelig ikke ok, men litt av og til, no problemo :)

Har brukt litt i ansiktet jeg, gjennom hele graviditeten. Snakket med en hudterapeaut først, og dett var trygt. Overdrevent bruk er jo selvfølgelig ikke ok, men litt av og til, no problemo :)

Jeg trodde heller ikke det var noe problem.

Det eneste er vel at pga hormoner så kan det ikke bli helt som ventet.

Legen min anbefalte det ikke, ville at jeg skulle være forsiktig. Så da dropper jeg det. Kjiper'n...

Vi får være bleke i en mnd til ! Om det ikke gjelder under amming og da? :/

Back
Topp