Body...

lanoliten

Elsker forumet
Har du den utpå eller inni strømpebuksa?

inni.. E d nån som bruke dei utpå?
Aldri vært borti d:P

ORIGINAL: Mailinn90

ORIGINAL: Blacksau

inni.. E d nån som bruke dei utpå?
Aldri vært borti d:P

Ja, sett mange som gjør det jeg, hvorfor det vet jeg ikke [8D]

Jeg også, så da måtte jeg jo se om det kanskje er vanlig! [:D]

Bruker den inni

ORIGINAL: Spinnvill badeand

Bruker vanligvis inni, men hvis det er bodyer med motiv som går over hele, bruker jeg å ha den utpå så det vises.

Ahaaaa [;)]

jeg har bodyen uttapå strømpebuksa når jeg har bukse på[;)] det for at kanten øverst på strømpebuksa ikke skal vises når buksa er på...

har jeg kun body og str. bukse, er bodyen under[:)]

ORIGINAL: SnuppaogLillebror

jeg har bodyen uttapå strømpebuksa når jeg har bukse på[;)] det for at kanten øverst på strømpebuksa ikke skal vises når buksa er på...

Lurt [;)]

Samme her :) men det var ingen "begge" alternativ, så jeg trykte utpå :p

Jeg bruker utapå og blir skikkelig mobba for det :) men synes det er mest naturlig. Ingen strømpebukse oppunder arma og trenger bare skifte underdel når de bommer på bleia[;)]

ORIGINAL: Yiggah

Samme her :) men det var ingen "begge" alternativ, så jeg trykte utpå :p

Nei her må du velge! [:D]

inni[;)]

ORIGINAL: Opsideisi

Jeg bruker utapå og blir skikkelig mobba for det :) men synes det er mest naturlig. Ingen strømpebukse oppunder arma og trenger bare skifte underdel når de bommer på bleia[;)]

men for å se om det er bæsj, så må du av med bodyen på ditt (og min søsters) vis og det er tungvint syns jeg!

dody ytterst hvis det er bare bukse på utsiden så ikke strømpisen kommer over kanten.

Bodyen over strømpebuksa..
Som flere har sagt her så er det fineste syns jeg når man har bukse over..
Kanten på strømpebuksa er ikke så fin, hehe.. :P

Inni strømpebuksa [:)]

Jeg og, men trykket feil [X(]

ORIGINAL: Spinnvill badeand

Bruker vanligvis inni, men hvis det er bodyer med motiv som går over hele, bruker jeg å ha den utpå så det vises.

smart!!Det har aldri fallt meg inn heller.Lenge leve ammetåka[;)]

ORIGINAL: Lilletulla

har faktisk alltid bodyen utenpå strømpebuksa, syns det er mye finere jeg da [:D] Mange som har reagert på det, aldri tenkt noe over det jeg...

Inni strømpebuksa [:)]

ORIGINAL: Pompi

Begge deler[:)]

jeg også:) gjør forskjellig, som sagt lengre oppi her, er det fine motiv er det utapå, eller om strømpisen er stor i livet:) ellers er bodyen inni:) litt forskjellig:)

ORIGINAL: Baby~K~

ORIGINAL: Opsideisi

men for å se om det er bæsj, så må du av med bodyen på ditt (og min søsters) vis og det er tungvint syns jeg!

dody ytterst hvis det er bare bukse på utsiden så ikke strømpisen kommer over kanten.

her lukter jeg det når det er bæsj for å si det sånn [:D][:D] er heller ikke vanskelig og dra ut for å sjekke

Back
Topp