Body.

Gitte__

Forumet er livet
Bruker dere body på barna enda?
Jeg liker godt body, men han har bare et par som passer nå. Og føler det er liten vits å kjøpe nye...

Sambo vil bare bruke teskjorter på han da[;)]

Jeg bruker bodyer på Emilie enda [:)] Det er det beste kles-plagget jeg kan ta på henne syns jeg. Det skal bli kjempe trist den dagen hun blir for "stor" til å bruke de.

Masse billige bodyer på sampson sport [;)] Kjempe gode i myk bomull..

nja, har et par i ull som passer men ellers er de slutt med det. han må klare av at sette seg på do selv så derfor blir de vanskelig med body[:)]

Håkon har endel bodyer som passer enda, men når de er blitt for små kjøper jeg ikke flere.
Da blir det t-skjorter og gensere istedet [:)]

Sluttet med body i fjor sommer. Body og truse funker ikke[;)]

Nei, bruker ikke body lenger. Som nevnt over passer det dårlig med body og dogåing[;)]

Jeg bruker noen bodyer, men akkurat som deg er det bare noen få som passer nå så jeg har gått over til t-skjorter under genser og strømpebukse.. Synes han begynner og bli såpass stor at ser ikke helt vitsen i og investere i flere bodyer..[8|][:)]

Slutta me body rett før ho fylte to! Da bynte ho å gå på do og da funke det dårlig me body [;)]

Bruker ikke body pga dogåing, men hadde hun ennå brukt bleie hadde jeg brukt det..
Liker ikke dette med at t-sjortene/tynne genserene sklir opp på rygg og mage når hun tuller og leker..

slutta med body når ho slutta med bleie. Som sagt over vanskelig med body og dogåring!

Vi har ikke problem med potte og do pga body. Hun sliter knappene opp selv (bruker bleie som sikkerhet enda). . [:)]

Både og.
For det meste body med tskjorte utenpå[;)]

ORIGINAL: citadel

Jeg tror det er over et år siden vi sluttet med body.
Er ikke de største bodyene i str.86? Ulrik bruker 98 og 104 nå. Har noen bukser i 92, men t-shirt og gensere er kun 98 og 104. Hvis jeg skal kjøpe noe nytt går det i 104.

Isak har masse bodyer i str 92 (kjøpt på Lindex) ja han e stor og bruke stor str [;)]

Hannah bruke åsså 98/ 104 nu, men kjøpe aldri nåkka lenger i 98...

ORIGINAL: Happy84

Vi har ikke problem med potte og do pga body. Hun sliter knappene opp selv (bruker bleie som sikkerhet enda). . [:)]

Her var vel heller problemet at hun ikke hadde bleie, og å gå med de knappene i skrittet hele tiden, tror jeg neppe er behagelig[;)]

ORIGINAL: citadel

Jeg tror det er over et år siden vi sluttet med body.
Er ikke de største bodyene i str.86? Ulrik bruker 98 og 104 nå. Har noen bukser i 92, men t-shirt og gensere er kun 98 og 104. Hvis jeg skal kjøpe noe nytt går det i 104.

Fins iallfall bodyer i str 98, veit jeg.
Og ullbodyer (og enkelte bomulls) i 100.

på Sampson sport har de bodyer i 104[:)]

nei, vi slutta med body etter jul da hun sluttet med bleie. Body uten bleie ble jo helt håpløst fant vi ut[8D]

Vi bruker bodyer enda, siden han ikke er noe interessert i å gå på do selv enda, så er det ikke noe problem med det. De har bodyer i str 98 på reflex, iallfall. Han er nokså lang, så det er nok ikke lenge til han vokser ut av 98. Har endel i str 104 allerede.

Bruker omtrent bare bodyer enda vi:)

Back
Topp