Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her har vi brukt skjorte og body litt om hverandre. Jeg synes det er kjekt med body når han skal sove for han har en stygg tendens til å vrenge av seg bleia. Hehe... Da er det ikke så lett å få til det med body på.
Bodyene er fortsatt veldig kjekke fordi han slipper bar mage, spesielt de små som styrer så fælt.
MEN, av samme grunn syns jeg det er lettere med t-skjorte eller genser :-P
Jeg har for eksempel gått over til todelt pysj nå fordi det er mye lettere å få på en liten gutt som skal stikke av hele tiden :-)
Kommer til å bruke body så lenge jeg får tak i stor nok størrelse. :-)
Synes absolutt ikke noe om at de små skal fryse på ryggen - så mye som de beveger seg opp og ned er dette nesten umulig å unngå bare ved bruk av t-skjorte. Korterma body er et must til sommeren! Akkurat NÅ er det langerma body med t-skjorte oppå....
Her bruker hun begge deler nå, ikke samtidig såklart, men ofte vi dropper bodyen oom vi bare er hjemme, og har på t-skjorte og strømpis.
kommer til å bruke body lenge denne jenta, siden hun er gått ned til str 74 igjen..
Bruker body på dagen, får se iløpe av sommern og om vi får den sommervarmen om vi tar skjorte nån daga. Men sverger fortsatt te body'a.
Vi har gått mer over til todelt natt tøy.
Mest body, men begynner å bli vanskelig å finne riktig størelser.. Har noen t skjorter, og da stikker jo den deilig tykke magen frem hele tiden;-) deilig å varme dager da..
Har sverga til body frem til i vår, men på mildere dager synes jeg langerma t-skjorter er genialt. Da får han litt luft og det er lett å sjekke om noe har skjedd i bleia. På varme dager er det t-skjorte som gjelder.