Body vs. genser

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Altså, nå kommer et av mine dumme spørsmål igjen :p

Når slutter man å bruke body på de små? Lillegutt fikk litt gensere til jul, men vi bruker for det meste body på han enda!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Bodyer går vel stort sett opp til str 92 så vidt jeg har sett, men man får jo større noen steder, men litt vanskeligere å få tak i større.

Her bruker vi litt om hverandre, har ca like mye bodyer og gensere :)
 
Vi her begynt å gå over til gensere mer og mer nå, tenker vi bruker 50/50 av body/genser :)
 
Lillegutt har ikke brukt body siden i sommer:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Her bruker vi body og så tynn genser utenpå.

Ikke dumt spm, for dette har jeg lurt på også. Hehe :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Men hva bruker dere under genseren? :p *må-ha-det-inn-med-teskje*

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg har på han body også genser utenpå. Jeg holder ikke varmen selv med bare en tynn genser på meg,og det er jo det en body er;) Jeg blir å bruke det til han er nærmere 3 år, rett og slett fordi han kler av seg hele tida og drar ned bleia om muligheten er der;)
 
Her er det fortsatt bodyer ;-)
Jeg har funnet helt opp i 98/104, så det finnes ;-)

Liker ikke disse glippene det blir mellom mage og ben. Og så holder det bleia på plass synes jeg ;-)

Bruker gensere eller cardigans utenpå:)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Her er det fortsatt bodyer ;-)
Jeg har funnet helt opp i 98/104, så det finnes ;-)

Liker ikke disse glippene det blir mellom mage og ben. Og så holder det bleia på plass synes jeg ;-)

Bruker gensere eller cardigans utenpå:)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
tenker det samme selv :)

blir nok mindre body bruk midt på sommeren når det er varmt men ellers er det jo veldig praktisk i forhold til glippe mellom bukse og genser :)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Her brukes begge deler, men har bestandig kortermet body under genser. Synes det er så irriterende når han løftes og kun har på genser for da sklir den ofte opp og magen og ryggen blir bar. Men må vel slutte med kortarma under når det blir varmere ute...


Sent from my iPhone using Tapatalk -
 
Noen ganger t-skjorte under, andre ganger ingenting. Har en varmblodig liten kar da :)
 
Bruker kortarmet body under genser :)


Storebror - juni 12 <3
Lillebror - juni 14 <3
 
For det meste body, men det varierer litt.
Bruker vi genser, har vi somregel kortarma body under. Eller ingenting.
 
Bruker alltid body;)
Har stort sett kjole eller tunika over.

Men du kan jo fint bruke genseren over bodyen:) nå som det blir varmere kan du ha kortarmet body under:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi brukerogså for det meste bare body, men om jeg har genser på snuppa, så tar jeg på en singlet body under :)
 
Her brukes begge deler, men har bestandig kortermet body under genser. Synes det er så irriterende når han løftes og kun har på genser for da sklir den ofte opp og magen og ryggen blir bar. Men må vel slutte med kortarma under når det blir varmere ute...


Sent from my iPhone using Tapatalk -

akkurat det samme som her det :) syns liksom det blir så fort stor glippe uten body, men blir nok mindre og mindre problem jo varmere det blir i været
 
Back
Topp