Body str 98

mkrago

Elsker forumet
Hvor får jeg kjøpt bodyer i str 98? Jeg har en gutt på bare 16 mnd men som holder på å vokse ut av str 92 (hvis jeg husker riktig var han 86cm på 15 mnd kontroll) han er i tillegg lang i overkroppen slik at bukser i 92 er perfekte i lengden men bodyer i samme str blir litt snaue. Hvis han ikke har på seg body så prøver han å ta av seg bleia, litt kjedelig. Det eneste jeg har funnet har små knapper foran på brystet og det har vi ikke tålmodighet til. Vi har grei økonomi men jeg gidder ikke å betale enorme summer for en body, det trengs jo ganske mange.

Noen som har noen tips/forslag?

Jeg foretrekker fysiske butikker slik at jeg får sett/kjent på kvalitet før jeg kjøper, men jeg begynner å innse at det kanskje ikke er mulig.

skulle si name it har til str 104.. er flere steder, men tror ma bare må gå i alle butikker som selger barneklær å spørre :) hvis du ikke vil se på nettet ;) kan forsåvidt se på nett på alle kjentebutikker før du tropper opp i butikken også :)

skulle si name it har til str 104.. er flere steder, men tror ma bare må gå i alle butikker som selger barneklær å spørre :) hvis du ikke vil se på nettet ;) kan forsåvidt se på nett på alle kjentebutikker før du tropper opp i butikken også :)

Det er ikke det at jeg ikke ønsker å kjøpe på nettet, det er mer det at guttungen er så sinnsykt varm av seg at det er mange klær vi ikke kan bruke fordi de er for tette/tykke og varme.

Det er ikke det at jeg ikke ønsker å kjøpe på nettet, det er mer det at guttungen er så sinnsykt varm av seg at det er mange klær vi ikke kan bruke fordi de er for tette/tykke og varme.
hva med vanlig 100% bomull?

Har ikke hennes og Mauritz da tro?

skjønner, hva med ull det skal regulere varmen, og de bodyene er store i størrelsen også :)

Sparkjøp har i allefall 100cm.. Størrelsene der går på hele cm, 80, 90, 100 osv...

De har i alle fall på Nøstebarn, Barnas Hus og Name It :)

Back
Topp