Body og strømpebukse?

Slutte med body? Nei det gjør vi ikke. Det bruker vi hele året. Bruker ull også... så slipper det å være så vanskelig med denne overgangen. For klam blir de normalt ikke uansett. Nei strømpis bruker jeg på unga så lenge det er kjølig i lufta. Heller det og tynn ullbukse. Eller bare strømpis og body og en drakt over når man går ut. No mer praktisk enn body og strømpis fins ikke :))

Når på ÅRET, eller når i alder?

Vi bruker body og strømpebukse til det er varmt nok til å la være. Nå ifjor så ble det brukt nesten hele året. Ull også..

Sånn aldersmessig så sluttet vi med body når de slutter med bleie.

Jeg går heller over fra joggebukse til tights i stedet for å kutte ullstrømpen/longsen under :-)

I juni/juli/august er det muligens varmt nok her til å vurdere å kun gå i bukse uten ull under :-P Bor ikke det varmeste stedet i landet akkurat :-/

gutten brukte body til han var 2 år, brukte da body hverdag kortarmede og langermede
jenta brukte body til ho var 3.5år hver dag kortarmede og langarmede

Strømpebukse slutt på våren tar jeg litt ut fra ungene. Som her så har gutten nesten ikke brukt stilongs i vinter siden han er så varm av seg, mens jenta har brukt det siden august og bruker enda

Her i kalde trøndelag brukes strømpebukse/stillongs til mai... kanskje til og med juni.. På kaldere dager ofcourse :) Ullbody/topp bruker de også til mai, i bhg. De er mye ute og blir fort både våte og da er ullen uslåelig;)

Back
Topp