Body og sluttet med bleie

Oktoberjenta

Elsker forumet
Slutter dere helt med body når ungen har sluttet med bleie? Har nesten bare ullbody liggende som fortsatt passer. Så det er så dumt å ikke kunne bruke. Hva gjør/gjorde dere?

Jeg har ikke barn ennå, men det vi gjorde med lillesøsteren min var å kun bruke ullbodyer, ellers trøye. På vinteren er det jo en fordel at hele magen dekkes (unngå glipper), og da må jo uansett en hel haug med klær av for å få gått på do også. Hun er født juli så var cirka 1.5 når vinteren kom.

Jeg har ikke barn ennå, men det vi gjorde med lillesøsteren min var å kuk bruke ullbodyer, ellers trøye. På vinteren er det jo en fordel at hele magen dekkes (unngå glipper), og da må jo uansett en hel haug med klær av for å få gått på do også. Hun er født juli så var cirka 1.5 når vinteren kom.
Ååh, autokorrekt :-P Haha.

Vi sluttet med body nårvi satte inn støtet, fordi det er litt av det som gjør at det er lettere å rekke å komme på do for de små. når de skal på do så er det gjerne NÅ.

Det du evt kan gjøre, er når mini er ferdig med bleie, å bruke bodyene, lær å ta opp/igjen knapper så kan det hende det går.
Evt kan du klippe litt av for/baksiden av bodyene og sy en søm, blri det genser istedenfor ;)

Slutter dere helt med body når ungen har sluttet med bleie? Har nesten bare ullbody liggende som fortsatt passer. Så det er så dumt å ikke kunne bruke. Hva gjør/gjorde dere?
Hvis jeg har liggende så bruker jeg :)

Back
Topp