body`n...

vw*engel

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
...inni eller uttanpå strømpebuksa?

inni.
har aldri sett noen som har hatt en utenpå, men har sett at mange her inne skriver at de har den utenpå.

ORIGINAL: TMA84

inni.
har aldri sett noen som har hatt en utenpå, men har sett at mange her inne skriver at de har den utenpå.

jeg ble inspirert når jeg så bilde til nina pina klina dina sina!
for johan hadde bodyen uttanpå... om jeg ikke så heeeelt feil!

men jeg tar den inni.
synes det er mest  "riktig".

utenpå, men kryssa feil..sjå på bilde æ la ut av johan sist der e den uttapå!![;)]

fri at den sagge[;)]

åsså vise ikke strømpebuksa over buksekanten, ikke at det har nå å sei da![;)][:D]

ORIGINAL: vwengel

ORIGINAL: TMA84

inni.

jeg ble inspirert når jeg så bilde til nina pina klina dina sina!
for johan hadde bodyen uttanpå... om jeg ikke så heeeelt feil!

men jeg tar den inni.
synes det er mest  "riktig".

ja, sjå der ja,du såg det ja! bruke alltid den uttapå vi[:D]

ORIGINAL: Nina*Pina*klina

utenpå, men kryssa feil..sjå på bilde æ la ut av johan sist der e den uttapå!![;)]

fri at den sagge[;)]

åsså vise ikke strømpebuksa over buksekanten, ikke at det har nå å sei da![;)][:D]

var det jeg ble inspirert av... ;)

men. jeg bruker aldri å dra strømpebuksa så høyt opp om hun ikke har en genser over...

jeg har den inni! med mindra han har pynta seg da[:D]

jeg måtte le i går! da hadde veninna mi passa han en time, så når jeg skulle skifta bleie på han så så jeg at bodyen var utapå[:D] det ser jo så teit ut[:D]

ORIGINAL: Sha

jeg har den inni! med mindra han har pynta seg da[:D]

jeg måtte le i går! da hadde veninna mi passa han en time, så når jeg skulle skifta bleie på han så så jeg at bodyen var utapå[:D] det ser jo så teit ut[:D]

[:D] ja!

hm, åssn strømpebukser er dere har da?
ellie sine sagger ikke. de sitter fint inntil rompa hele dagen. selv etter lek på gulvet...

Varierer. Som oftest body inni strømpebukse, men noen ganger motsatt hvis det er strømpis som sagger lett (noen av de i ull f.eks) og hvis kanten syns over bukselinninga

Når de kun har på body og strømpebukse syns det som regel at det er finest med bodyen inni, ja.

Innenfor[:)]

Back
Topp