body lotion

LilleV

Glad i forumet
god kveld jenter! klar for paradise hotel?? [8D]

kanskje litt teit spm.. meneh.. kan body lotion være skadelig for babyen? da tenker jeg helt vanlig body lotion.. typisk vaseline intensive care osv osv..

fikk bladet "gravid" av min snille kjære idag.. og der stod det: "... det finnes egne strekkmerke kremer som er spesielt beregnet for gravide, og som dermed ikke inneholder noe som er skadelig for babyen".

jeg ble litt satt ut.. kan vel smøre meg med vanlig body lotion? [&:] *forvirret*

Det har aldri jeg hørt om... Hadde det vært skadelig hadde vi vel hørt om det? Og kremer mot strekkmerker er det vel bevist at ikke virker? Jeg bruker vanlig bodylotion, og kommer til å fortsette med det i hvertfall. For min del er jeg mer opptatt av å holde huden myk og tilføre fuktighet. Ellers så klør jeg veldig overalt, hvis jeg ikke smører meg. [:)]

Aldri jeg hørt om heller.... og jeg må bruke masse fuktighets kremer på grunn av ekstremt tørr hud og eksem. Så sånne strekkmerke kremer kan ikke jeg ha. Dessuten så er det lite vits å kjøpe sånne kremer, for de minsker ikke strekkmerker mer enn andre. Får man så får man. Det er en arvelig faktor

liksom det.. har heller aldri hørt det, så derfor jeg reagerte.
jeg sliter også med ekstrem tørr hud og eksem og må bruke skikkelig feit krem 2-3 ganger til dagen, bruker på hele kroppen--

ser heller ikke vits i strekkmerkekremer.. ser for meg det er vanlig krem med ordet strekkmerke skrevet på etiketten [8D]

men tusen takk for svar jenter! da skal jeg smøre meg godt inn etter en god varm dysj før paradise hotel [:D]

ha en super kveld!

Hadde ikke klart meg uten krem så glad dere også mener at det ikke skal være farlig!![:)]

både jeg og guten har tør hud,han har atopiskeksem og vi bruker masse babyolje. smør påog la det tørke etter et bad, huden blir myk.

Back
Topp