Body lotion med selvbruning!

*Peonella*

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Noen her som bruker det?

Jeg prøvde den første som kom, fra Natusan.. Men syns ikke resultatet av den ble noe bra! Og i tillegg stinket den død og fordervelse [:'(]

Tenkte jeg skulle prøve den fra Garnier, siden jeg har vært veldig fornøyd med de andre produktene dems! [:)]

Hvilket merke har dere prøvd, og har dere vært fornøyd?

Jeg prøvde dove og er kjempe fornøyd.
Hadde hørt mye skryt om den og [:D]

ORIGINAL: Linni

Jeg har også brukt Dove sin.. bra den..
Men jeg synes ikke noen av dem lukter bra...[&:]

har prøvd dove sin, og er veldig fornøyd, men den er litt tjukk konsistens på, så tenkte jeg skulle prøve natusan sin etter denne den er hvist mye tynnere og bedre resultat, en vennine som sa det  til meg.

jeg bruker dove..og er storfornøyd..de har også fått en serie til ansikte nå...jippi..godt å se litt fresh ut[:D]

ORIGINAL: mingen

jeg bruker dove..og er storfornøyd..de har også fått en serie til ansikte nå...jippi..godt å se litt fresh ut[:D]

jeg bruker bodylotioen i ansiktet oxo, hmmm kanskje jeg skal kjøpe den som er beregenet til ansiktet da.

dove sin er bare knallgod[:D]
god lukt er det på den også
den er veldig god å smøre utover
syns den er veldig drøy
super rett og slett[:D]
jeg bruker også bodylotionen i ansiktet

Prøvte Dove i fjor sommar, før eg va blitt skikkelig brun på ordentlig, og blei veldig fornøyd! Men ikke gløm å skrubba albuane først (viss du har tørr hud), mine såg bare skitne ut[:D]

brukte den i fjor vår/sommer. veldig fornøyd.
 men husk å vask hendene...

Har prøvd DOVE sin.. Men så jo ut som jeg hadde gulsot i hendene etterpå jo[8|]

Hehe ikke så dumt å vaske hendene etterpå nei! Kjøpte Garnier sin jeg, så skal prøve den når tancanen jeg har sprayet meg med forsvinner [:D]

Jeg bruker L'oreal sin sublime Bronze.. Synes den er god jeg da[:)][:)] lett å smøre på og ikke flekkete[:)][:)]

ORIGINAL: Linni

Back
Topp