Body i str. 92?

Jente10Gutt11

Glad i forumet
Er det bare name it som har bodyer i str 92?Syns det er så vanskelig å få tak i,og nå har snuppa snart vokst ut av str. 86..nevn gjerne nettbutikker også:-)
 
Tror det var Lindex vi kjøpte på rett før jul, men utvalget var veldig begrenset. Sett på hm.com?
 
Da får jeg sjekke Lindex..takk Har ikke funnet i str 92 på nettbutikken til hm,men kan jo hende de har i butikken:-) Rart det skal være så vanskelig å få tak i body i den str
 
De skal tydeligvis slutte med bodyer når de blir så store;) Får håpe du finner noen
 
De hadde et bittelite utvalg av bodyer i str 92 på hm.com..de var ikke lett å finne,da de lå under str 50-86;) så da får jeg heller reise i butikken å se:-)
 


celeste skrev:
http://www.familiebutikken.no har mange bodyer i str 92.
Nå har de i utgangspunktet ganske dyre klær, men det er 50 % på alt der nå :)
Har faktisk bodyer opp til 98 :)

Tusen takk for tips!!50% hjelper jo mye da:-) vært på name it og handla masse på halv pris i dag..fant en god del bodyer i str 92 der..og selvfølgelig masse annet;-)

 
Handla litt på lindex, men de er små i str synes jeg. De har også str 92 på cubus :)
 


Lisse__ skrev:
Handla litt på lindex, men de er små i str synes jeg. De har også str 92 på cubus :)

Åh,visste ikke at de hadde på Cubus!Så bra..de er jo gode i str også:-)

 
Vi har fra cubus, name it og lindex. Men ull bodyer er det lett å få tak i i store størrelser. Reflex, janus og cubus har ihvertfall. 
 


Zol80 skrev:
Vi har fra cubus, name it og lindex. Men ull bodyer er det lett å få tak i i store størrelser. Reflex, janus og cubus har ihvertfall. 


Samme her :) Cubus sitt ulltøy er faktisk favoritten :) God kvalitet til en fin og overkommelig pris :)
 


junijente2010 skrev:
Er det bare name it som har bodyer i str 92?Syns det er så vanskelig å få tak i,og nå har snuppa snart vokst ut av str. 86..nevn gjerne nettbutikker også:-)


Jeg fant i str 100 på Spar Kjøp av alle plasser.. Kjøper somregel aldri klær fra sånne "tullebutikker" men etter å ha endevendt så å si alle barnebutikker jeg vetom uten å finne bodyer større enn 92, så måtte jeg bare! Og du verden.. Store å gode i str var dem å virket til å være god kvalitet også! en 3pkn kostet bare 59kroner!! Så er jo verdt å prøve ;)
 
Vi har kjøpt bodyer i 98 på både name-it, reflex og Nøstebarn.. så ingen hast med å slutte etter 92 heller :). Morsomt at barna blir så store... og jeg håper jammen ikke det er meninga at produsenter av klær mener man skal slutte med bleier (dermed ikke trenger body...) etter str 86... for den str begynte guttungen med da han var 8-9mnd :-D
 
Back
Topp