Body eller skjorte?

Tekopp

Forumet er livet
Septembergull'17
Februarbarna 2020
Stjerneskuddene 2024
Fikk nylig en brukt klespakke i 86, størrelsen vi skal begynne å bruke nå ca, og jeg stusser over at det knapt er noen bodyer i pakka, men nesten bare tskjorter. Både korte og langerma skjorter.

Er det vanlig å slutte med bodyer så tidlig? jeg syns fortsatt det er greit at det henger sammen så ungen ikke blir bar på midten.

Fikk nylig en brukt klespakke i 86, størrelsen vi skal begynne å bruke nå ca, og jeg stusser over at det knapt er noen bodyer i pakka, men nesten bare tskjorter. Både korte og langerma skjorter.

Er det vanlig å slutte med bodyer så tidlig? jeg syns fortsatt det er greit at det henger sammen så ungen ikke blir bar på midten.

Vi bruker mye gensre og tskjorter når vi ikke skal ut eller det er grei temp :) Når det blir kaldere har vi tskjorte-body under genseren. På vinteren er det bare ullbody og strømpis det går i :)

Vi bruker mye gensre og tskjorter når vi ikke skal ut eller det er grei temp :) Når det blir kaldere har vi tskjorte-body under genseren. På vinteren er det bare ullbody og strømpis det går i :)
Jeg hadde tenkt at det skulle bli ullbody uniform i vinter her og, men nå fikk jeg endel ull i den pakken, og alt var langerma skjorter og tights, ikke strømpebukser og body.
Litt usikker på om jeg skal kjøpe masse nytt eller bare prøve å se om dette funker.

Liker body best jeg. Vi slutta med body til storesøster da hun slutta med bleie.

Liker også body best så lenge de bruker bleier. De blir fort mellombare når de er små og leker og utfolder seg, og når man løfter på dem.

Personlig foretrekker jeg body på så små, blir så fort at ting glir opp og blir bart når de leker.

Jeg har kjøpt en del sånne undertrøyebodyer (body uten ermer). Da får vi brukt mer topper, kjoler og gensere uten at hun blir bar i midjen. Synes det funker veldig fint :)

Jeg har kjøpt en del sånne undertrøyebodyer (body uten ermer). Da får vi brukt mer topper, kjoler og gensere uten at hun blir bar i midjen. Synes det funker veldig fint :)
Smart. Har sett flere av de jeg kjenner med jenter bruke sånne singletbodyer.
Mens gutta fort blir påkledd pique-skjorte-body :D (vi har noen slike, er veldig søte på).

Smart. Har sett flere av de jeg kjenner med jenter bruke sånne singletbodyer.
Mens gutta fort blir påkledd pique-skjorte-body :D (vi har noen slike, er veldig søte på).
De jeg har kjøpt kan brukes av både jenter og gutter. Har til storebroren på 2år også, og satser på at lillebror i magen kan arve etterhvert :) Får kjøpt 6pk på hm :)

Back
Topp