Bobling i magen????????

Mamman til Carina

Glad i forumet
Har begynt å boble no veldig i magen min i et par dager nå noen andre som sliter med det??? Eller noen som vet hva det er blir litt sånn smårar jeg plutselig begynner det å boble en liten stund så er det borte.Er litt vemmelig..

klem

Jeg hadde noe bobling jeg i forfjamselsen trodde var spark her en dag... [&o] Men så oppblåst jeg er for tiden, skjer det mye merkelig der inne. Magen både bobler, uler, rumler og kjører berg- og dalbane. [8|]

Kan godt være bare luft. Men det kan være skikkelig vondt det altså. Nå skjønner jeg hvorfor babyene skriker når de har luft i magen. Ikke mye bedre jeg heller.

jeg har og hadd slik bobling nede i bekkenet.. for min del så er det en helt klar sammenheng, for jeg har hadd det slik alle gangene jeg har vært gravid... å aldri ellers.... det varer bare en liten stund, å det kan være lenge mellom hver   gang

gjør ikke vondt men det er på den ene siden begynner nede og går oppover mot ribbeina veldig rar følelse tenkte jeg skulle høre med legen i morra bare for morro skyld.

Back
Topp