bobler i magen <3

mamma.til.to.<3

Stolt tobarnsmamma <3
Februar 2014 - Skjult forum
13+1 i dag, og ganske så sikker på at boblene jeg kjenner er knøttet <3
Verdens beste følelse, og gleder meg såå til det blir skikkelige spark :-D hihi

Åh så misunnelig jeg ble nå. Hehe. Er 10+6, men har foranliggende morkake så regner ikke med å kjenne noe før tidligst uke 16.. Var 18-19 med min sønn. Sukk. ;) Jaja den som venter på noe godt.... :)

Ååh <3

Jeg har også kjent bobling/brusing i magen, men er førstegangs så usikker på om det er den lille. Men håper det :)
Så godt å kjenne at det er noe der :love7

Så herlig :D

Har ikke kjent noe bobler ennå, men når jeg har brukt doppleren så har jeg hørt at h*n sparker :D
Var 12 uker på vei da jeg kjente det med førstemann :)

Artig :) i natt kjente jeg noe, men aner ikke om det var lille i magen eller noe annet... La meg over på magen, og da kjentes det ut som noe som kilte meg inni der, ganske langt ned mot høyre. Aldri kjent noe slikt før, men er bare 11+6 og førstegangs, så er vel tidlig å kjenne noe?

16.02.14 <3

Åhh, jeg er misunnelig.
Har kjent etter, men vanskelig å si om det er luft i magen eller den lille.

Tror jeg kjente noe merkelig noe (litt som en boble som sprakk) i går når jeg lå på ryggen i sengen helt i mine egne tanker. Jeg stokk liksom litt når jeg kjente det, men merket selvfølgelig ingenting de neste 5 minuttene jeg lå der og konsentrerte meg om det. Aner ikke om det faktisk var den lille, men jeg kommer nok til å følge litt mer med fremover.

Har kjent litt bobler før uke 12 og, men ikke før nå jeg er sikker på at det er knøttet :-)
En uke tidligere nå enn forrige gang :-)

♥Lars Gunnar 06.02.12♥ lillebrøster ventes 07.02.14 ♥

Jeg må bare spørre.. Da jeg var på UL i uke 7 så sa gynekologen til meg at morkaken hadde festet seg bak i livmoren og at jeg derfor trolig ville kjenne spark tidlig, og med tidlig mente han 16 uker. Nå føler jeg at 16 uker virker sent, hvis dere allerede kjenner det nå i uke 12? :( Jeg har forøvrig ikke merket noe som helst enda.

Uke 16 er normal tid. De sier vell at de fleste skal ha kjent liv innen uke 20.
Men ikke stress med dette med liv enda, kommer jo ann på hvilken grad legen mente med å kjenne liv og. Om han mente slike små bobler eller skikkelige spark :-)

Jeg må bare spørre.. Da jeg var på UL i uke 7 så sa gynekologen til meg at morkaken hadde festet seg bak i livmoren og at jeg derfor trolig ville kjenne spark tidlig, og med tidlig mente han 16 uker. Nå føler jeg at 16 uker virker sent, hvis dere allerede kjenner det nå i uke 12? :( Jeg har forøvrig ikke merket noe som helst enda.
Å kjenne spark og kjenne bobler er ikke det samme:) gynekologen mente at du kom til å kjenne tydelig liv i form av virkelige spark i uke 16. Men boblelignende følelse kan flere kjenne tidligere enn de kjenner spark. Hvis du forstår:p så du kommer sikkert til å kjenne spark tidligere enn enkelte av oss andre:) jeg selv kjenner ingenting foreløpig jeg heller:p

Termin 09.februar med første frøet:)

Ser at quotingen ikke funket men..

Takk for svar! Gleder meg veldig til å kjenne noe :)

Kjent bobler fra uke 12, og nå kjenner jeg mer dulting i magen. Er 14+2 i dag.

Termin 1.februar 2014

kjenner bobler jeg også, men her vet jeg at det er luft :(
er kjempe oppblåst og full av luft..

Åh lurte sånn igår på om den rare "popp" følelsen var bebisen, og når jeg ser hva dere skriver blir jeg så glad. Er 12 uker og 3 dager så må jo være det. Har aldri kjent den følelsen før igår kveld. Og var på en skikkelig hyggelig ul igår. Masse bevegelser og hun kunne se noe som ligner på en gutt. Har vært helt forelska i den lille i magen siden igår. Lykke!

Back
Topp