Boblebad?

Martemamma

Forelsket i forumet
Vi har jo helt nytt bad, med boblekar. Er det fortsatt trygt å sitte oppi der? Mener jeg har hørt man ikke bør ta det på slutten, men når er slutten i tilfelle?

Hæ? Jeg skal ta boblebad i morra.. hehe... Hååper jeg kan det?? Lurer jeg oxo [8D]

Er ikke det hvis slimproppen har gått med fare for infeksjon? [:-]

Nå skal ikke jeg si helt sikkert..
Men jeg har hørt at man ikke skal ta boblebad.. Det har noe med boblene å gjøre osv osv..

Men som sagt så vet jeg ikke om det stemmer..

Jeg har bobla ett par ganger, mener jeg leste ett sted at det var pga infeksjonsfare at man skulle unngå dette da det var mye baketrier i rørsytemet på karene.. men vi har sånn kar som man blåser ut vannet av etter hver bading så ingenting som mugner der. Tror det er di første 12 ukene man skal unngå det pga vibrasjoenene.. men som sagt ikke helt sikker. Jeg orket uansett ikke sitte lenge, men godt for sliten rygg! oG babyen har det så fint så :)

Jeg koser meg i boblebadet hvertfall, tror det er med tanke på infeksjonsfare ved eventuell vannavgang at man ikke skal legge seg i badekar[:)]

Det er de boblebadene i svømmehaller/feriesteder man skal passe seg for.Pga bakteriene.

Ville hoppt oppi mitt eget (hvis eg hadde hatt et[8D])...

er vel det at det er lettere å få infeksjoner, men tror ikke det gjelder hvis man fyller nytt vann for hver gang og det gjør man vel når det er et kar som står inne??  det jeg vet 100% er at det er lett å bli overopphetet i boblebad, og det er ikke bra for verken deg eller babyen. har ikke så mye peiling på "inne-boblebad", men de som står ute og er konstant oppvarmet skal man passe seg! har selv blitt overopphetet oppi der, 39 grader. å det er ikke noe behagelig! men det var før jeg ble gravid da :)

Back
Topp