Boblebad..

Tussii97

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Maiskolbene 2023 :-)
Har vært i basseng i dag å satt litt i boblebadet for å varme meg..begynte først nå å tenke på at man kanskje ikke skal det når man er gravid?
Noen som vet??
 
Tror det går helt fint, bare pass på at du ikke blir for varm! Jeg spurte jordmor om dette forrige svangerskap, og da var dette svaret jeg fikk. Man skal ikke bade på felles bad eller ta boblebad hvis vannet har gått, eller man har stor risiko for å utvikle infeksjon i svangerskapet. Føler du ubehag i det varme vannet, så må du gå opp!
 
Tror det går helt fint, bare pass på at du ikke blir for varm! Jeg spurte jordmor om dette forrige svangerskap, og da var dette svaret jeg fikk. Man skal ikke bade på felles bad eller ta boblebad hvis vannet har gått, eller man har stor risiko for å utvikle infeksjon i svangerskapet. Føler du ubehag i det varme vannet, så må du gå opp!
Følte ikke noe ubehag :) var så frossen .. Men satt jo ikke på timesvis å syntes ikke det var noe ubehagelig :)
 
Lest litt på nettet..dummeste jeg har gjort, noen skriver jo at man nesten garantert får baby med hjerneskade pga boblebad :s
 
Har gjort det samme selv. Nesten så jeg må google alt jeg gjør for å være sikkert om jeg får lov. Samboeren spør meg om alt mat vi skal spise om jeg kan spise det :p
 
Han jeg bor sammen med trodde jeg ikke fikk spise løk så han ble nesten sinna når jeg putta det på taco'n :p
 
Spurte om det samme isted ang boblebad faktisk :p
Men vi har eget hjemme og altså det høres jo logisk ut at så lenge det ikke er for varmt så bør det gå bra ?:)
Altså vi dusjer jo så hvorfor ikke boblebad i samme temp?
 
Jeg var på spa i helga, og da fikk jeg ikke sitte i boblebadet siden jeg var gravid.. Vet ikke hvor strenge retningslinjer de har, men kroppen blir jo vesentlig mye varmere enn det vi selv merker :)
 
En jeg kjenner sa at legen hennes hadde sagt ho ikke måtte ta boblebad, for da kunne fostervannet koke, det er det latterligste jeg har hørt! Jeg var på badeland i sist svangerskap i uke 30 ett eller annet, klarte ikke være lenge der, ble for varmt og ble svimmel, så man merker fort om det går bra eller ei :)
 
Lest litt på nettet..dummeste jeg har gjort, noen skriver jo at man nesten garantert får baby med hjerneskade pga boblebad :s
Uff, det beste er å ikke lete etter det man lurer på på nett!! Har man et sunt, normalt svangerskap mener jeg at man stort sett kan leve som vanlig. Noen ting skal man jo leve uten i disse 9 månedene, som alkohol, nikotin, noen utvalgte matvarer etc... Det er viktig å ikke bli for hysterisk tror jeg, det ødelegger jo for all gleden i svangerskapet. :)
 
En jeg kjenner sa at legen hennes hadde sagt ho ikke måtte ta boblebad, for da kunne fostervannet koke, det er det latterligste jeg har hørt! Jeg var på badeland i sist svangerskap i uke 30 ett eller annet, klarte ikke være lenge der, ble for varmt og ble svimmel, så man merker fort om det går bra eller ei :)
Haha, koke faktisk.. Den har jeg ikke hørt før
 
Spurte om det samme isted ang boblebad faktisk :p
Men vi har eget hjemme og altså det høres jo logisk ut at så lenge det ikke er for varmt så bør det gå bra ?:)
Altså vi dusjer jo så hvorfor ikke boblebad i samme temp?
Jeg syntes ikke det var så varmt egentlig..ble jo ikke uvel eller noenting :)
 
En jeg kjenner sa at legen hennes hadde sagt ho ikke måtte ta boblebad, for da kunne fostervannet koke, det er det latterligste jeg har hørt! Jeg var på badeland i sist svangerskap i uke 30 ett eller annet, klarte ikke være lenge der, ble for varmt og ble svimmel, så man merker fort om det går bra eller ei :)
Hahah jeg fikk høre av ei jeg kjenner at jeg ikke kunne være ute i solen fordi vannet kunne koke:p "ja jeg sitter inne hele sommeren" :D
 
En jeg kjenner sa at legen hennes hadde sagt ho ikke måtte ta boblebad, for da kunne fostervannet koke, det er det latterligste jeg har hørt! Jeg var på badeland i sist svangerskap i uke 30 ett eller annet, klarte ikke være lenge der, ble for varmt og ble svimmel, så man merker fort om det går bra eller ei :)

Koke var drøyt :/
 
Back
Topp