boblebad?

Tøysejenta

Flørter med forumet
Synes å huske at jeg har hørt at man ikke skal være i badstu eller boblebad når man er gravid, stemmer det? noen som vet?

Står advarsler ved boblebadene som regel, fare for overoppheting tror jeg!
Er vel ikke noe problem å vente ett års tid før man tar boblebad igjen vel =)

Boblebad er vel ikke OK etter at slimproppen er gått.. 

Badstu? hmm, det er jo ikke greit å bli FOR varm da, men en liten tur kan jeg skjønne skal skade.. Men, så er ikke jeg ekspert heller! :) 

Tror det er mye lettere å bli dehydrert .. 

skal på hytta og det er utendørs boblebad så ville bare dobbeltsjekke om det var lurt eller ei..men skal klare å holde meg borte fra det, hehe :P

Nå svarer jeg bare ut fra det jeg tror. Man kan ta badstu, men ikke sitt så lenge at det blir ubehagelig. Om det skulle være farlig må det vel være pga overoppheting, men folk er jo gravide i varmere strøk også.. Neida, men altså, kjenn på hva som føles greit og ta med ei flaske vann :) Badekar er vel greit fram til slimproppen går, så forstår ikke hvorfor boblebad skulle være annerledes? Når jeg tenker meg om ligger jo folk i badekaret under fødsel også.. Hmm! Hadde jeg vært deg hadde jeg badet med god samvittighet :)

Privat boblebad kan du bruke, bare pass på og ikke bli overopphetet.. Privat boblebad kan du sitte i selvom prippen er gått.. Kommer ikke vann fra boblebadet opp i livmoren.. Badstue ville jeg holdt meg unna

Back
Topp