Boblebad

Hei

Mulig et litt dumst spørsmål, men..........

Jeg har tidligere lest at gravide helst skal holde seg unna boblebad.

Stemmer dette?
Her jeg er er det et boblebad på badet som jeg veldig gjerne kunne tenke meg å sette meg oppi og slappe av i, men jeg er så usikker. Det er sånne tabletter man skal putte oppi mot bakterier, men holder disse med tanke på at jeg er gravid?

Er det noen som vet hvordan det kan  ta skade på fosteret også? [&:]

Googla det jeg.. Sto at man ikke skal bade i boblebad for varmt vann kan skade fosteret og det gir deg større sjangs for soppinfeksjon.. KJIPT!!

Jeg har tatt boblebad i begge mine svangerskap, men gjort det før slimprppen gikk da...jm sa at det ikke var noen fare, og det gjorde ingen skade her iallefall...
Ville ikke vært redd for å gjøre det hjemme iallefall...[;)]

sitter her m søstra mi, ho er lege og ville ikke gjort det.... synd snuppa!!

Kjiiipt, tak for amnage svar da!
Jeg trodde også at det bare gjaldt i svømmehaller ol, dette er snakk om på et hotelrom som bare jeg og mannen kan benytte det disse dagene,
Men hvis søsteren din er lege Carina og hun anbefaler meg å ikke gjøre det, da klarer jeg fint å vente for Armando sin skyld [:)] Selv om jeg har veldig lyst, kan nyte et bad i allefall da

Ja hun ville latt være pga bakterier og sirkulasjon.... Burde ikke være farlig, men er mulighet for det.
Vi er på hyttetur og koser oss! Håper du koser deg også på danmarkstur[:)]

Hørtes veldig deilig ut m boblebad da...

Oi, ble rent redd her.. Tok et bad her om dagen fordi jeg hadde så vondt i ryggen. Tenkte ikke på at det var noe jeg måtte holde meg unna..

Back
Topp