Boblebad og badstue

Eirin85

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Hvordan er det med boblebad og badstue nå i 1.trimester (og resten egentlig)..? Er det noe å være forsiktig med ennå?

Skal vel være forsiktig med å ikke bli for varm.
Åå crap.. har en greie å feire med kjæresten og ville så veldig gjerne dratt på velværeavd på drammensbadet! [emoji24]

Så lenge det ikke er varmere enn 36 grader så skal det vell ikle være så farlig? Synes jeg å huske å ha hørt

Fant forresten 2 litt motstridende saker om det på nettet: først, fra myter om svangerskap
0a99a66c064d8087a0ab7b7af33ab0ae.jpg

Og så:
26262f8405bd88df6d8b94e68d919583.jpg

Prøvde å sjekke litt det samme - hadde anledning til badestamp (ute) i helga.
Konklusjonen var vel at det viktigste er å ikke bli altfor varm/overoppheta, mao hyppige pauser eller kort tid (10min er ok).

Bakterier og sånn virker som ikke er så farlig før mot slutten (eller om en har mye blødninger, men da får en vel beskjed av lege/jm, det fikk iallefall eg da vi mistenkte sa).

Forøvrig har legene eg har vært borti (4 ulike) vært veldig tydelige på at eg ikkje kan gjøre noe som helst skadelig fra eller til. Dvs, styre unna røyk, alkohol, gift/enkelte kjemikalier og mat selvsagt, men ellers ikke noe. Så sånn sett ikke så mye å bry seg meg....

Back
Topp