Boblebad/Jacuzzi

Limitless

Tilhører Juni2014 ❤
Tilgangsansvarlig
VIP
Sommerfuglene <3
Er på fjellet denne helgen. :) Og det er veldig godt å være her. Men så til spørsmålet som jeg regner med dere kloke hoder kan hjelpe meg med.

Vi har en jacuzzi utendørs her, og holder ca 38-39 grader. Føler jeg har lest at dette ikke er så bra når man er gravid? Burde jeg unngå det? Tusen takk for hjelp!

du kan sitte en liten stund, men pass på å kjøle ned kroppen med drikke, litt opp og ned kanskje.
skal ikke overopphete magen=)
men en liten stund i en temå som er bare noen få grader over kroppstemp skal gå bra.

du kan sitte en liten stund, men pass på å kjøle ned kroppen med drikke, litt opp og ned kanskje.
skal ikke overopphete magen=)
men en liten stund i en temå som er bare noen få grader over kroppstemp skal gå bra.

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare meg! :) Jeg tror jeg velger å stå over i dag. Kjenner at lysten på å bade er litt mindre enn bekymringen for overopphetelse. Jeg pleier å bli veldig varm oppi der..

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare meg! :) Jeg tror jeg velger å stå over i dag. Kjenner at lysten på å bade er litt mindre enn bekymringen for overopphetelse. Jeg pleier å bli veldig varm oppi der..

da kan det være greit å stå over ja, vi koker jo av hormoner :P
og skal vell tenkte litt hygiene også, så da slipper du de bakteriene :P

Jeg har hørt at man skal helst unngå det pga bakterier i så varmt badevann.
Kos deg på fjellet:)

Tusen takk. Her på fjellet er det veldig godt å være. Jeg klarer meg veldig fint uten boblebad.. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har jacuzzi på terassen, og sist fikk jeg beskjed av JM at jeg ikke burde sitte der om det ble ubehagelig/varmt og at jeg ikke burde bade i offentlige boblebad mtp bakterier, men at privat (som jeg visste ble rengjort som det skulle) ikke var noe problem.

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror ikke det er farlig så tidlig i svangerskapet. Men man skal ikke det pga bakterier, og varmen, spesielt ikke i siste trimester. Har selv jazzuci i hagen å blir ikke å bruke det under graviditeten.

Back
Topp