Boble!

Septokt19

Forumet er livet
Juli13-jentene
Oktoberlykke 2019
I skrivende stund er det ei uke siden riene tok seg ganske kraftig opp og jeg lå og stønna og pesa... Ut kom han natt til tirsdag kl 3, så i natt fyller gutten vår 1 uke :-)

Vi er i en boble av lykke, mye arbeid, myyye bleieskift, gurimalla så mye bleieskift det blir dere, koooooos, amming hver 3.time for å sikre at han legger på seg godt nok, redsel for ikke å gjøre alt riktig, enda mer redsel hvis han griner litt, noe han i grunnen ikke gjør mye, mere kooooos og mere kos, ja og en del barseltårer :-) Jeg er helt sinnsykt forelska i gutten, og har fått så sterke følelser for pappan som er så flink også! De var sterke før også altså, men er blitt sterkere/dypere... Klisje....

Får ikke oppdatert så mye her, for alt går liksom i ett og er så babyoppslukt! I dag har vi hatt første tur ut i vogna. En liten tur på kjøpesenter for å kjøpe klær til småen. Vi hadde ikke nok i 50 til han. Han er mellom 44 og 50 i str :-) lille skjønneste gutten vår! Fikk den nydeligste todelte mor/barn-buketten fra mannens jobb i dag! Nå er det tid for å vekke gullet for amming igjen :-)

Håper dere koser dere med innspurten av ventetida jenter, og jeg må bare si igjen; gled dere til å ha gullene i armene deres <3

Legger ved bilde av buketten(e) fra mannens jobb :-)

ImageUploadedByBV Forum1370891181.636069.jpg

Høres helt fantastisk ut :) flott at alt går bra og nyyyt tiden i boblen :D

Koselig å høre fra deg :) Nyt tiden :) Gleder meg til det er vår tur :)

Høres fantastiskt ut! Kos deg, og nyt lille. :)

Gratulerer så mye igjen :D Nydelig... :D

Ikke får å mase mer menn har du lyst til å dele et bilde av han? Om ikke offentlig så i juli-jentene sin mappe? :smiley-angelic002

Så koselig å høre at det går bra med dere. Nyt tiden og hverandre :)

Så deilig! Kjekt å høre at dere har det bra :) med førstemann er det en ubeskrivelig idyll.. <3

Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli

Herlig å høre at dere koser dere! Nydelig biletet!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Gratulerer så mye, veldig godt å lese at dere har det så bra, og at dere koser dere masse! :)

Husker det med pappaen da vi fikk vår første. Det er jo noe spesielt ved å se mannen ta ansvar og kose seg med babyen. Man blir forelsket alle sammen; både mor, far og barn. Og det er jo team arbeid på høyt nivå! :)

Høres ut som dere har det helt topp! Ble fødselen slik du hadde tenkt også, eller annerledes? Fikk du tilbud om smertestillende, eller klarte du deg uten?

Kose dere masse! :)

Så herlig dere har det i deres egen lille boble <3
Kos dere masse nå.
Kjenner jeg gleder meg mer og mer nå som det nermer seg min tur til å få min lille prins i armene :)

Gratulerer så mye :) Kos dere i bobla :)

Dere er så heldige :)
Skjønner godt at det kan være mye usikkerhet i begynnelsen. Men det som er greit med å ære foreldre er at det er DERE som bestemmer. Det er dere som skal prøve og evt feile for så å prøve igjen.
Det er ingen mal på hvordan det er å være foreldre da alle barn er ulike.

Gleder meg til å følge med i fortsettelsen! Og som du ser, så kommer resten av oss etter ;)

Så fint og interessant å lese :) Kos dere videre :)

Back
Topp