Bobla sprakk! Singel

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
and I now it?
hmmmm, hvor kjøper man disse skikkelige mannfolka da?
(vi er venner altså, snakker sammen flere ganger i uka)
JEG VIL HA EN  M A N N ! ! ! En som stimulerer meg mentalt, som kan puse og kose og være myk, samtidig som han skal være tøff og hard når det trengs, som liker meg for den jeg er, som respekterer meg og ønsker å være sammen med meg, som stiller opp som jeg stiller opp for han og som er selvstendig og reflektert. Han må ha jobb, bolig, interesser og gode venner.

HVOR ER HAN!?!??!!
(glad for at jeg ikke presenterte han for ungene, selv om vi hadde holdt på i 8 mnd)

Skulle til å si at du må ta det med ro for ungene sin del nå:P Hehe, men høres ut som du virkelig tar hensyn til de da:)
Er så mange som involverer barna med en gang, og det må jeg si at jeg synes er litt dumt.
En i klassen min har på to år vært sammen med 4-5 stk. Hun har et barn, og de hun har vært sammen med har jo henta barnet hennes i bhg osv... Blir sjokkert jeg.

Jeg har forresten det samme problemet som deg, jeg finner ingen mann. Men jeg kan ikke si jeg leter heller.

Han dukker nok opp en gang skal du se;)

Trist å høre! Ingen single kjekkaser i klassen din? Du er jo student, så forhåpentligvis kan du finne en eller annen der som kan gi deg mental stimuli.

finner de på jobben :)

Nei jeg vil ikke at ungene skal treffe nye kjærester annenhver mnd altså.
Planen var å introdusere han og hans unger når jeg var ferdig med eksamen. Nå ble det ikke sånn. Kan godt hende at de treffer han allikevel, for vi er som sagt venner, og vi er litt i samme gjengen, men nå blir det altså bare som venner.
Har vært singel i 3 år (sett bort fra de siste mnd, men det har liksom mangla noe) og nå er jeg liksom klar for noe skikkelig! Noe trygt og godt og stabilt.
*furte*

IsThaBeth skrev:
Trist å høre! Ingen single kjekkaser i klassen din? Du er jo student, så forhåpentligvis kan du finne en eller annen der som kan gi deg mental stimuli.

Joda, men de er så mye yngere... :/ Kanskje jeg treffer noen neste år på PPU?

fru Tronrud skrev:
finner de på jobben :)

Jeg jobber baaare med damer

Jeg har han heeeeeer!! Ogja, han har en singel bror som bare venter på at du skal komme på besøk!

IsThaBeth skrev:
Du møter en i sommer. Summer of love, er det det blir. 

er du synsk?
Når føder jeg?

Når du slutter å "lete" så kommer han :) 

immababy skrev:
Når du slutter å "lete" så kommer han :) 

Veldig enig med immababy her. Ordntlige mannfolk finner man ikke ut av det blå :)

Slutt med liste over "viktige" kvaliteter. Hva gjør du om du møter en fantastisk person, som tilfeldigvis ikke eier bolig og har "interesser"?

Neri83 skrev:
Kan eg spørre om kva so skjedde?

Han er redd for eksen min! (med god grunn så jeg KAN forstå det litt også) Bare trodde han kom til å støtte meg når jeg trengte det, ikke dumpe meg...

Og Nedsig: Om jeg møter en som ikke har egen bolig går det greit, men egne interesser er viktig for at vi skal fungere... Selv om listen ikke er alfa omega så vet jeg godt hva slags menn jeg liker og hva slags mennesker jeg kommer overens med. Derav en slags liste.

Selv om det ikke er noe stress så kjenner jeg på meg at jeg ønsker en å dele livet med, en å dele glade dager med og som er der når ting ikke går så bra.. En som legger armen rundt meg, og som bare er der. En jeg kan le med, og gråte med, som liker meg for den jeg faktisk er! Ikke prøver å forme meg til en han kan like...

Jeg vet at jeg er vanskelig å sær, og jeg må nok fire litt på krava om noen skal holde ut med meg, men jeg følte det så veldig nå! Det virka som om vi var så close! Han bare var der, han tok mine rariteter med et smil, han stilte opp på dugnad i stallen for eksempel! han lot meg tømme all dritten om det var nødvendig og han virka så riktig... Også skjer dette med eksen (eksen ble litt voldsom med meg) også turte han ikke mer.. Etter nesten 8 mnd... :/
Sikkert min egen feil på en eller annen måte.. Kankje jeg bare rett og slett ikke fortjener en mann som er glad i meg? Karma?
ææhhh, vet ikke jeg.. Kjip følelse i allefall...

Reka: ja er du helt sikker på at han fikser krisemaksimereren meg da? :P hehe.

Back
Topp