Bobil og barnesete

gullgutt09

Forelsket i forumet
Har et lite problem med å få bakovervendt sete i bobilen. Har et twe og besafe med isofix. Det er jo ingen isofix fester i bobilen. Og twe når ikke fram til dashbordet viss det skal stå framme. Så det jeg lurer på er viss jeg setter twe setet bak ryggen min. Må da montere det rett vei med magebelte. Står i bruksanvisningen at det går an.. Så viss jeg gjør dette så blir han jo sittende bakovervendt... Selv om sete er montert fremovervendt. Går dette??? Viss dere skjønner hva jeg mener.... Kan prøve å tá bilde i mårra viss ikke :)

Du mener at selve setet i bilen er bakovervendt ikkesant? I såfall går ikke det.

Hvorfor ikke egentlig? Sete står jo bom fast og han sitter jo bakovervent. Finner ingen Info om dette koen plass. Kanskje Best å høre med trygg trafikk.

Fordi det ikke er ment å festes sånn så det vil bevege og oppføre seg anderledes. Produsentene sier iallefall nei, har lest et svar på dette på bilsikringsforumet på nybaktmamma.

Okey, etter litt søking på Nybaktmamma nå så leser jeg at Britax sier at TWE kan monteres som du sier. Så da er det bare å montere det som du har gjort nå =)
Det hadde visst noen med setes utforming og at det ikke har støtteben at det går =)

Back
Topp