Bobil,campingvogn, telt eller hytte?

En tråd i 'August 2012' startet av litjejenta, 9 Mar 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. litjejenta Forelsket i forumet

Nå tenker jeg på ferieturer?
    Hva foretrekker dere?

2. Krica Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP

Vi har hytte som vi bruker flittig, Iallefall før barselstida. Ellers så liker jeg turer med litt sightseeing. Storby, eksotisk.

3. Leontodon Forumet er livet VIP

Av praktiske årsaker ville jeg nok valgt campingvogn foran bobil, og helt klart hytte foran telt hehe.

4. Dollface Forumet er livet VIP

Samme som Bodil men hytte troner øverst.

• Enig Enig x 1
  5. ToneKone Elsker forumet

Før vi fikk barn var var det stas å slenge soveposen og teltet i bilen, bare legge ut på kjøretur og telte ett eller anna sted. :) Nå er det absolutt mer praktisk med hytte, og når minstemann blir litt større kunne det frista med en bobiltur til Danmark, Kroatia eller noe sånt. ;)

6. lillerypa Forumet er livet

Ønsker meg hytte! Svigers har hytte vi kan bruke når vi vil, men jeg vil ha en egen vi kan gjøre hva vi vil med :p
    Men når jeg skal på ferie, da liker jeg luksus, haha :p Reiser gjerne til storbyer hvor man kan oppleve litt, men akkurat nå frister late dager ved et basseng/på stranda :)

7. Leontodon Forumet er livet VIP

Ja helt klart!

Skulle gjerne hatt min helt egen hytte både på fjellet og ved havet. Men, foreløpig får jeg klare meg med å disponere en i valdres sammen med bestevenninnesøsteren min (hennes tante som eier den).

8. Vakringen Andre møte med forumet

Hytte :). Vi har en sommerhytte ved vannet, helt nydelig. Litt sjarm med utedo, men skulle ønske det var innlagt vann og dusj der. Spesielt nå som vi har fått barn. Men, men...ro er det uansett :).

9. lillerypa Forumet er livet

Ja, man skal jo ikke ha alt det samme på hytta som hjemme, da mister det jo sjarmen sin :D

10. Tomrane Elsker forumet

Svigers har hytte på hvaler, der er det herlig når det er fint vær. Ellers er jeg og mannen veeeeldig glad i Kreta. har reist mange ganger uten barn, og to ganger med. Fantastisk begge deler :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

11. mrria August 2012 <3 August 2014 <3

Uten tvil hytte! ;) Jeg er ikke spesielt glad i campingtur annet enn festivaler ;)

12. mini_mamma Elsker forumet

Hytte uten tvil, er kos med campingvogn også. Men telt har jeg aldri hatt sansen for.

13. mrria August 2012 <3 August 2014 <3

Klamt og ekkelt :p

14. Ruger Forelsket i forumet Oktobermirakler 2013

Elsker hyttelivet, men trives godt på camping og telturer også :)

15. lillerypa Forumet er livet

Telt kan ho være kos! Var masse på telttur med familien når jeg var liten, mange gode minner :D

16. mrria August 2012 <3 August 2014 <3

Skal nok bli litt camping på oss også :) Gøy for barna!

17. Leontodon Forumet er livet VIP

Teltturer tror jeg er gøyest for barna...

18. lillerypa Forumet er livet

Ja, er vel mye vi må gjøre framover bare fordi det er gøy for barna :p

19. H0112 Elsker forumet

Kunne faktisk tenkt meg en bobil, men nå har jeg ikke bil engang, ikke lappen heller for den saks skyld ;)

20. Leontodon Forumet er livet VIP

Frykter det ja hehe, eller, jeg har vel egentlig aldri sluttet med det siden eldstemann ble født :p

Del denne siden