Bobbo :)

fano

Gift med forumet
Jeg må spørre for jeg er ganske så senil her jeg sitter [8|] Dette siste forsøket du hadde, var det 4 forsøk? Privat? Hvor? Eller hadde du 4 forsøk på sukehuset*? Sitter jo her og lurer selv hva vi skal gjøre, må jo opp i 4 forsøk og vi er usikre på om vi vil ta det privat elelr på riksen. Hvordan er behandlingen på privatklinikk i forhold til sykehusene. Håper du har lyst til og fortelle meg litt [:D]

Hei Fano. [:)][:)][:)]

Hadde 3 forsøk på Riksen, fikk tilbud om ett 4 forsøk. Men bestemte oss for at det var på tide å bytte beite. Det var ikke noe billigerer å ta 4 forsøk på Riksen uansett. Kostet det samme som privat.
Fikk anbefalt en privat klinikk av ei her inne. Så da ringte jeg bare til Aleris og fortalte.
De ville ha journalen min fra Riksen, så jeg sendte den i god tid før vår første samtale der.

Jeg er mer fornøyd med den private klinikken enn jeg er med Riksen. Det er samboer også.
Følte at vi ble tatt imot på en helt annet måte. Litt vanskelig å forklare egentlig.
Men føler meg mer vel der. Så er det kun 2 leger. På Riksen hadde jeg aldri samme lege.
Noe jeg synes var litt synd.

De var veldig hyggelige på Riksen også, misforstå meg rett. Vet jo om mange som har hatt vellykkede forsøk der og er kjempe fornøyd.

Bare å spørre hvis du lurer på noe mer. [:)]

Åååååh [:D] Blir litt gira på og komme igang igjen kjenner jeg. Vi fikk beskjed på riksen at et 4 forsøk ville koste 17 000 pluss alle medisinene, hva koster et forsøk på Aleris uten medisiner og hva er i den prisen? Riksen er jo forsovidt greit nok, men man blir jo bedre kjent med sykepleierne enn med legene, jeg hadde 4-5 forskjellige leger der. Jeg vet jo også at det lønner seg og betale for 3 forsøk på en gang, men vi har foreløpig bare spart opp til 1 forsøk, og vil vil heslt ikke låne penger, så da må vi liksom ta forsøk når vi har råd.

Skjønner godt du er gira på å komme igang igjen. [;)]
Da husker jeg feil, mener de sa til meg på Riksen at 4 forsøk ville koste ca 24 tusen.
For ett forsøk på Aleris koster 24 tusen inkl.nedfrysing av egg.
Så kommer medisinene itillegg.

Her er linken til klinikken: [link=http://aleris.no/Norge/Sykehus-og-medisinske-sentre/Medisinske-tjenester/Barnloshet/]http://aleris.no/Norge/Sykehus-og-medisinske-sentre/Medisinske-tjenester/Barnloshet/[/link]

Back
Topp