Bobbo

fano

Gift med forumet
Hvordan går det med deg? Er symtomjakten på gang [:D]

Det lurer jeg også på.... [:D]

Går bare bra med meg? Koselig at du spør. [:)][:)][:)]

Glemmer noen ganger at jeg ruger, er så mye om dagen. Vært borte hver kveld siden
juleaften, også skal vi bort imorra.
Kanskje like greit, for da tenker jeg ikke for mye.

Har ømme pupper, er trøtt og litt humørsvingninger.
Men det kan jo også være medisinene.

Blir en utrolig spennende start på 2009 da. [:)][:)][:)] Så dere får krysse alt som krysses kan for meg.

Skal krysse alt eg har for deg også fremover...

Jeg synes også at det er en perfekt tid å ruge på, får ikke så veldig mye tid til å sitte å tenke siden det skjer så mye for tiden..

Håper vi begge kan gå over i terminforum på nyåret...

ORIGINAL: mklu83

Skal krysse alt eg har for deg også fremover...

Jeg synes også at det er en perfekt tid å ruge på, får ikke så veldig mye tid til å sitte å tenke siden det skjer så mye for tiden..

Håper vi begge kan gå over i terminforum på nyåret...

Håper vi kan flytte over sammen. Vært kjempe kos. [;)]

Åssen er det med deg da? Har symptom-jakten begynt hos deg?

Har egentlig lite tid til symptomjakt.. Egentlig godt..

Men har merket meg at jeg er mer trøtt enn vanlig, tror samboeren mener jeg har litt humørsvingninger [:D], og så har jeg murringer av og til (men det var egentlig spesielt natt til igår). Ikke så mye nå lengre..

Håper vi kan gå over sammen ja, det hadde vært veldig kjekt... [;)]

Så flott å lese at du koser deg i julen og tiden flyr.
Ellers så krysser jeg fingrene alt jeg kan fro deg vennen, håper så inderlig at det er din tur nå.

ORIGINAL: mklu83

Har egentlig lite tid til symptomjakt.. Egentlig godt..

Men har merket meg at jeg er mer trøtt enn vanlig, tror samboeren mener jeg har litt humørsvingninger [:D], og så har jeg murringer av og til (men det var egentlig spesielt natt til igår). Ikke så mye nå lengre..

Håper vi kan gå over sammen ja, det hadde vært veldig kjekt... [;)]

Krysser fingre og tær. 

blir så glad på dine vegne, krysser alt jeg  [:D] unner det virkelig dette her nå, og om det lykkes sp gjerne med anbefalinger om hvor jeg kan dra [:D]

Håper virkelig du er gravid no *Bobbo*[:)][:D]Da blir det en perfekt avslutting/begynnelse på året[:)][:D]
Skal krysse alt som krysses kan for dere!!

Jeg har krysset alt jeg har hele julen igjennom Bobbo! Det må bare gi resultater!
Vi er mange som heier på deg vennen, dette må gå bra[:)]

Tenker masse på deg!

ønsker deg kjempe masse lykke til med testinga[;)]har en super god følelse for at det klaffer for deg dennne gangen[:)]

ORIGINAL: kate

Jeg har krysset alt jeg har hele julen igjennom Bobbo! Det må bare gi resultater!

Tenker masse på deg!

sign på denne[:)]

ORIGINAL: Sarah

ORIGINAL: kate

Tenker masse på deg!

sign på denne[:)]

eg og[:D][:D][:D] heier på deg , masse[:D]

Nå er det ikke lenge igjen før vi er over i et nytt år, krysser fingrene alt jeg kan for deg nå at en spire har festet seg og graver seg godt ned i hulen din.
Skulle så gjerne fått dere sliterne over på et terminforum nå - dere som har flere forsøk bak dere.

Her i vest krysses alt som krysses kan *Bobbo*. No ska da væra din tur [:)][:)][:)]

Back
Topp