Bobbo

twinanne

Forumet er livet
Hvordan går det med deg da,? Du er jo ruger du også, og ikke mange dagene etter oss andre. ar du fortsatt kramper etter stikkene dine? Jeg adde det i førsten.

Går bare bra med meg? Sliter litt med kramper ja, veldig ubehaglig til tider. Håper det går over snart.
Åssen går det med deg da? Når skal du teste?

Det går bare bra med meg, husker ikke helt men jeg tror jeg merket stikkene i 2-3 dagr så kom det andre typer kramper, så jeg håper det blir litt bedre for deg snart og at du for noen andre typer kramper en de du har nå, men jeg hvet jo ikke om det er en bieffekt fra progrestronene da. Jeg har testdato til onsdag 20. men jeg tenker påå ta den første testen Lørdag på dag 12 etter egguttaket, for jeg har fått positiv test på den dagen før. Jeg hvet at el-sprøyta var ute av kroppen min på dag 5 etter eggutak så det blir ingen falsk positiv dersom jeg tester tidlig.

Hva med deg da når er testdagen din? Kommer du til å vente til da eller gjør du som meg og tjuvstarter?

Test-dato er 25.febr. Vet ikke om jeg klarer å holde meg til da. Hehe...
Dagene snegler seg av gårde. Satt jo inn igår, men føler som det var flere dager siden.

Jobber du eller har du sykemeldt deg?
Skal ringe legen min imorra, vil ta det eksra med ro. Siden det er 3 forsøk. [:)]

Jeg jobber men så har jeg kontor jobb da, ellers har det vært full fart med 3 dages seminar og overtid i dag. Det er masse å gjøre på jobben ettersom har væt vekk noen dager. Jeg var nettop på do igjen, sliter med diaree på 3. dagen, jeg fikk også diaree når jeg var gravid og mistet, det var noe av det første tegnet jeg fikk, så jeg har sjekket opp bivirkninger på Crinone nå og der står det ingen ting om diaree. Unskyld at jeg går i detaljer slik, men det er faktisk et av mange tidlige graviditets symptomer, men det kan jo være omgangsyke også da, for vente å se.

Huff, får håpe du holder deg unna omgangsyken.
Jeg jobber i butikk, men er lagersjef der også. Så har en del tunge løft, når det kommer nye varer. Så tror jeg sykemelder meg.

Sliter veldig med at jeg er støl i magen og øm i korsryggen, men det er sikkert etter inngrepet?

ORIGINAL: * Bobbo *

Huff, får håpe du holder deg unna omgangsyken.
Jeg jobber i butikk, men er lagersjef der også. Så har en del tunge løft, når det kommer nye varer. Så tror jeg sykemelder meg.

Sliter veldig med at jeg er støl i magen og øm i korsryggen, men det er sikkert etter inngrepet?

Ja det er etter ingrepet 

Back
Topp