bobbler eller skikkelig spark

September16

Glad i forumet
føler dere bobbler eller skikkelig spark?
vist dere kjenner skikkelig spark hvor langt er dere på vei?

Skikkelig spark, noen ganger ganske harde er 23+2.

Kjente ikke bobler i hele tatt jeg, men reale spark fra ca uke 16. Nå er det rene boksekampen der nede om dagene. Er 2 gangs da. Sist kjente jeg bare bobler men ikke før uke 19 og spark i uke 22 eller noe slik.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ordentlige spark, er i uke 21 nå. Kjennes godt på utsiden også. Har vært slik i 2-3uker

Noe midt i mellom her. :) Mer "dulting" enn spark, sikkert fordi morkaken ligger foran. Er 22+1 i dag.

Spark og mye bevegelse. Er 21+3 og 2. gangs :)

Er endel dult og bevegelser, og sparkene har blitt endel sterkere nå den siste uka. Er 19+3.

Dulting grunnet morkaka, men hvis jeg klemmer med handa der dultene kommer kjenner jeg det på utsiden også. Har kjent siden uke 17, er nå 23+2

Mest dulting. Fått ett par skikkelig spark. Er 19+2

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Noe midt i mellom her. :) Mer "dulting" enn spark, sikkert fordi morkaken ligger foran. Er 22+1 i dag.

Samme her og :) er 23+3

Kjennes fremdeles mest ut som leamus, men har også foranliggende morkake, og masse ekstra utenpå magen, så sambo kjenner (til hans skuffelse) ingenting ennå.

Er i uke 22+0, og det er veldig varierende hvordan jeg kjenner bevegelser. Noen ganger, særlig etter jeg har lagt meg, er det veldig romstering og spark fra "overalt". Når jeg sitter rolig midt på dagen kjennes det mer som bobler/leamus :)

Back
Topp