BO?

AskEmbla

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
FebbisBebbis2021 ❄️
Utmarsj 2024
Fikk endelig ul i dag etter å ha mast. Har lenge følt at noe var galt og på ul så vi kun en tom fostersekk. Skulle ha vært 7+1 i dag. Legen ville ikke sette i gang abort enda, hun ville jeg skulle ta blodprøver som bekrefter at det ikke er noe håp. Noen som har vært igjennom liknende og hvor det har gått bra? Fikk første positive test 04.02, eggløsning og eneste samleie var 23.01. Det er vel ikke noe håp da?
 
Fikk endelig ul i dag etter å ha mast. Har lenge følt at noe var galt og på ul så vi kun en tom fostersekk. Skulle ha vært 7+1 i dag. Legen ville ikke sette i gang abort enda, hun ville jeg skulle ta blodprøver som bekrefter at det ikke er noe håp. Noen som har vært igjennom liknende og hvor det har gått bra? Fikk første positive test 04.02, eggløsning og eneste samleie var 23.01. Det er vel ikke noe håp da?
Veldig trist å høre. Lei meg på dine vegne :Heartred
Har vært gjennom en god del mist, og når legen sier at fostersekken er tom, så er den som regel det. Men veldig greit å få tatt blodprøve og dobbeltsjekket. Da har du en lege som tar deg på alvor, og det er et godt utgangspunkt.

Jeg mistet forøvrig i mai i fjor, og venter nå en sunn og frisk jente i mai. Så det kan gå fort!!

Ønsker deg masse lykke til og krysser fingrene for deg
 
Jeg var jo på tidlig UL tirsdag forrige uke og gynekologen så kun en tom fostersekk. Tok blodprøver onsdag og fredag og det var nesten dobling. De sa at det er mulig jeg bare var tidlig ute og at jeg er kortere på vei enn jeg trodde (7+0) den dagen, selvom jeg tviler på det. Håpet kommer og går og jeg har fortsatt alle symptomene. Skal på UL igjen neste uke hos noen andre og få en grundig sjekk inni der. Kan ikke fortelle hvordan dette kommer til å gå enda, men jeg er i akkurat samme situasjon som deg akkurat nå. Det er slitsomt og jeg har googlet all info og forumtråder jeg kan komme over. Det finnes mange solskinnshistorier og alle rundt meg som vet sier at jeg må ha tro og håp frem til det motsatte er bevist. Sender deg mange klemmer og krysser fingrene for økning hos deg også, så får vi se om vi kanskje kan bli enda to solskinnshistorier :Heartpink
 
Back
Topp